Найперспективніші напрямки франшиз в Україні
В інтерв'ю The Page Андрій Кривонос, голова директорату Асоціації франчайзингу, розповів про найперспективніші напрями франчайзингу в Україні під час війни та в майбутньому.
Які франшизи будуть актуальними в майбутньому
Харчування
Трендові, дороговказуючі напрями, те, що буде точно розвиватись, — це все, пов'язане з харчуванням, і чим простіший продукт, тим легше. Грубо кажучи, готовий хот-дог: прийшов, взяв і з’їв.
Шопінг
Друге — це магазини в цілому: продовольчі, товари для дому. Там, де є постійний потік і постійний запит клієнта щось купити.
Догляд за собою
Третє — напрям краса-здоров'я. Сюди віднесемо і фітнес, і продаж певних мазей, кремів тощо. Але цей напрям доволі специфічний. Він, з одного боку, показує загальний світовий тренд, здоровий спосіб життя і обслуговування тіла. Але з іншого – він стає більш технологічним.
Наприклад, віртуальний фітнес-тренер. Спочатку це було по «зуму», ти спілкуєшся зі своїм тренером. А нині вже є додатки, де ти можеш користуватися цією послугою фактично без людини.
Скільки треба грошей і часу, щоб відкрити франшизу (відео)
Діти
Далі — напрям дитинства. Дітям купують і будуть купувати постійно. Розважати їх. Галузь дитинства цікава тим, що якщо ви домовилися з клієнтом, то клієнт буде підростати, його запити будуть зростати, а ви фактично можете пропонувати те ж саме, але відповідно до його віку.
Ексклюзивні напрямки
П'ятий — це фактично тренд. Пам'ятаєте Євро-2012 в Україні? Тоді на запит часу утворилася велика кількість магазинів з футбольною атрибутикою і магазинів розливного пива.
Після Революції Гідності у світі з'являються магазини українських товарів. Зараз війна – тому воєнторги.