Facebook Pixel

За рік війни продовольчий ритейл втратив 221 магазин: дослідження

Найбільші втрати мережі понесли на півдні та сході України. Про це пише Асоціація ритейлерів України.

На сході країни, де відбуваються активні бойові дії, війна знищила або унеможливила роботу більшості мереж. Так, у Луганській області, яка свого часу була майже повністю окупована, мережа АТБ втратила 13 торгових точок і ще 57 – у Донецькій області. Так само в цих двох областях недорахувалася 12 супермаркетів мережа «Сільпо». Лише «М’ясомаркет» зберіг свою присутність у Донецькій області, де й далі працюють три магазини.

На півдні найбільше постраждав ритейл у Херсонській і Запорізькій областях. Так, у цих двох регіонах мережа АТБ втратила 65 магазинів, Сільпо» – 11 супермаркетів, «М’ясомаркет» -12. Найтяжче довелося мережі маркетів «Економ», яка втратила 39 торгових точок із 40 у Запорізькій області й тепер має тільки в самому обласному центрі 39 магазинів. У Миколаївській і Одеській областях, які періодично потрапляють під ворожі обстріли, справи в ритейлерів ідуть дещо краще. Так, одеська мережа «Таврія В» у себе вдома змогла за рік навіть розширитися до 107 локацій. Так само тут стало більше на один АТБ і чотири «М’ясомаркети».

На півночі країни суттєвих змін не сталося. Лише в Чернігівській і Сумській областях в АТБ стало менше на чотири магазини. Інші мережі намагаються розширятися. Зокрема, «Фора» розширила мережу в столиці зі 122 точок до 131. Проте в Київській області присутність знизилася на сім магазинів, і тепер тут налічується лише 125 точок. Активний розвиток у Київському регіоні демонструє «М’ясомаркет», який збільшив кількість магазинів у 1,5 раза. Так само «Фора» збільшила мережу на два магазини в Житомирській області.

На заході та в центрі мережі лише розширяються. Так, АТБ відкрила 6 магазинів на Дніпропетровщині, три на Черкащині та 10 на Львівщині. На заході також з’явилися два нових «Сільпо» та один «М’ясомаркет».

Подякувати 🎉