AirPods, Apple Watch, Mi Band та інші: продажі бездротових пристроїв рекордно зросли

Фото: unsplash

Світові продажі переносних пристроїв зросли практично вдвічі і досягли нового квартального рекорду — 84,5 млн пристроїв. Більшу частину зростання забезпечили бездротові навушники (такі як AirPods) – лише їх частка досягла половини ринку.

Такі дані третього кварталу цього року представила дослідницька компанія International Data Corporation (IDC).

За безумовним лідером за обсягами продажів — бездротовими навушниками (частка 48%) – йдуть «розумні» браслети (майже 23%) і годинники (майже 21%).

Вибитися в лідери ринку бездротовим навушникам допомогла відмова деяких виробників від роз'єму в своїх смартфонах, пояснив директор з досліджень IDC Рамон Лламас. А далі виробники стали включати в навушники додаткові функції, які посилюють і розширюють можливості їх звучання. Знизилися і ціни на них – деякі моделі впали нижче $20 за пару.

Хто продає більше всіх «розумних» переносних пристроїв

Джерело: IDC Worldwide Quarterly Wearables Tracker

  • Лідером ринку носяться бездротових пристроїв залишилася американська компанія Apple. Це стало можливим завдяки зростанню популярності на Apple Watch, а також навушники AirPods та Beats – їх продажі зросли на 195% за рік і досягли 29,5 млн пристроїв. Частка компанії на ринку виросла за той же рік з 23% до 35%. Зниження цін на старі моделі годинників, а також випуск нових поколінь навушників дозволили Apple утримати позиції першої компанії на цьому ринку в короткостроковій перспективі.
  • На другому місці опинилася китайська Xiaomi зі своїм розумним браслетом Mi Band – за три місяці вона продала понад 12 млн пристроїв. За рік продажі виросли на 66%, а ось частка на ринку впала з 17% до менш ніж 15%.
  • Замикає трійку лідерів південнокорейська Samsung з новими годинниками і навушниками. Компанія змогла об'єднати свої «розумні» годинник з навушниками, що допомогло просунути всю лінійку пристроїв. Продажі переносних пристроїв Samsung за рік зросли на 156% — до 8,3 млн одиниць. Частка компанії за той же час зросла з 7,4% до 9,8%.
  • Незважаючи на проблеми в США, Huawei посіла четверте місце за продажами (7,1 млн пристроїв) саме завдяки високим показникам в рідному для компанії Китаї. За рік її продажі зросли на 202%, а частка на ринку – з 5,4% до 8,4%.
  • Американська Fitbit увійшла в п'ятірку з показниками продажів в 3,5 млн пристроїв. Останні розробки компанії були добре сприйняті покупцями. Проте новини про покупку компанії Google мають певну невизначеність для бренду.

Читати на The Page