Індекс самопочуття ритейлу, який щомісяця прораховують в Українській раді торговельних центрів (УРТЦ), свідчить, що ринок торгово-розважальних центрів України відновився на дві третини.
«Це такий агрегований індекс за декількома показниками ринку торговельної нерухомості. Він враховує вакантність, орендні ставки на вільні площі та кількість відвідувачів за місяць. Якщо порівняти з 2021 роком, коли він був 35, то натепер показник 27. Тобто можна сказати, що ринок ще на 30% не відновився», — розказав в інтерв’ю Максим Гаврюшин, голова УРТЦ.
Гаврюшин наголосив, що варто відрізняти реально вільні площі та орендовані квадратні метри під магазини, які тимчасово не працюють. Це стосується великих мереж компанії Inditex, що об’єднує бренди Zara, Pull&Bear, Bershka, Massimo Dutti та інші.
За даними УРТЦ, середня вакантність торговельних центрів в Україні наразі становить 2%. Всі заклади центральних та західних областей вже повернулися до орендних ставок 2021 року, на півдні та сході — лише близько 60%.
В якому стані перебуває ринок торговельної нерухомості та які в нього перспективи у 2024 році, читайте детальніше.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Маркетолог + підприємець: формула ефективної співпраці, аби збільшити доходи бізнесу х2
Публічний чи приватний інтерес? Статус юридичних осіб у контексті антикорупційного законодавства