«Київстар», найбільший національний оператор електронних комунікацій, та IT-компанія Uklon, що розробляє онлайн-платформу та додаток для замовлення авто, успішно завершили угоду з придбання 97% корпоративних прав Uklon. Загальна сума угоди склала 155,2 мільйона доларів.

Після завершення угоди «Київстар» та Uklon зберігають статус окремих компаній. Команда Uklon на чолі з СЕО Сергієм Гришковим продовжить працювати над розвитком продуктів і сервісів як в Україні, так і на міжнародних ринках. 3% корпоративних прав Uklon залишаються у власності Віталія Дятленка, одного зі співзасновників компанії.
«Угода з Uklon — це важливий крок для «Київстару» у напрямку створення сучасного цифрового оператора. Ми орієнтуємося на талановиту команду та перспективний бізнес Uklon, які вже продемонстрували свою ефективність на ринку. Як стратегічний інвестор, наша мета — розвивати існуючі сервіси онлайн-замовлення автомобілів та доставки, впроваджувати нові рішення і послуги, а також виходити на міжнародні ринки, посилюючи конкурентні переваги обох компаній», — зазначає Олександр Комаров, генеральний директор «Київстару».
Тиждень тому компанія Uklon відсвяткувала 15-річчя з моменту виконання свого першого замовлення та заснування. Сьогодні Uklon є не лише лідером ринку в Україні, але й важливою частиною успішної історії українського технологічного бізнесу.
Дмитро Дубровський, співзасновник компанії, зазначив: «Ми дуже раді, що Uklon продовжить свій розвиток із новим потужним стратегічним партнером — компанією «Київстар». Ми впевнені, що це зміцнить позиції обох компаній і допоможе Uklon вийти на новий рівень як в Україні, так і за її межами», — відзначив Дмитро Дубровський, співзасновник Uklon.
Корпоративне управління Uklon здійснюватиме Наглядова рада під керівництвом Олександра Комарова, СЕО «Київстару». До складу керівного органу входитимуть представники обох компаній, зокрема, Зоя Дроншкевич, директорка з бізнес-розвитку «Київстару», Борис Долгушин, CFO «Київстару», та співзасновники Uklon — Сергій Смусь та Віталій Дятленко.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!