Група Ferrexpo, яку контролює Костянтин Жеваго, збільшила в січні — серпні 2020 року залізничні поставки залізорудної сировини (ЗРС) у бік морських портів на 49,1% — до 6,3 млн тонн.
Водночас відправлення ЗРС у напрямку західного кордону зменшилися на 49,3% — до 1,5 млн тонн, повідомляє GMK Center.
Основний обсяг продукції було відправлено до порту «Південний».
Загалом у січні — серпні із залізничної станції «Золотнішино» було відправлено 7,8 млн тонн руди, що на 9,1% більше, ніж за такий же період торік.
Частка залізничних поставок ЗРС на далекі ринки через станції «Берегова» й «Чорноморська» склала 81,1%, що на 21,8 п.п. більше, як порівняти з відповідним періодом минулого року.
Відправлення в бік Євросоюзу через станції «Батьово», «Ужгород», «Чоп», «Ізмаїл» за підсумками восьми місяців склали 18,9% загального обсягу перевезень ЗРС компанії Ferrexpo.
Загалом у січні — серпні 2020 року українські компанії ГМК поставили на зовнішні ринки 30,7 млн тонн ЗРС, що на 12,8% більше, ніж за вісім місяців 2019 року. Основним ринком збуту для української ЗРС, як і раніше, залишається Китай із часткою 64,1% у загальному експорті.
Ferrexpo 2019 року збільшила випуск котунів на 0,8% проти попереднього року — до 10,5 млн тонн. Поточного року група планує збільшити виробництво залізорудних котунів на 9,5% — до 11,5 млн тонн, тому запустила новий диспетчерський центр для координації технологічних процесів.