Капіталізація гірничорудної Ferrexpo plc, що належить олігарху Костянтину Жеваго, на Лондонській фондовій біржі (LSE) впала на 5,85% в п'ятницю на тлі заморозки Печерським районним судом Києва 50,3% акцій основного активу компанії — Полтавського ГЗК.
«Ferrexpo був проінформований про те, що районний суд Києва наклав нове обмеження на 50,3% акцій Ferrexpo Poltava Mining (FPM), що належать Ferrexpo AG, Switzerland, єдиному акціонеру FPM. Ferrexpo AG скоро подасть апеляцію в суд», — йшлося в оголошенні Ferrexpo plc на біржі в п'ятницю.
Днями Печерський районний суд Києва повторно встановив обмеження у розмірі 50,3% акцій Полтавського ГЗК.
Нова судова постанова аналогічна попередній від 31 січня 2020 року. Першу постанову було скасовано Апеляційним судом Києва 2 червня 2020 року. 3 червня 2020 року Ferrexpo AG заявила, що Апеляційний суд Києва 2 червня задовольнив апеляцію щодо «розморозки» акцій Полтавського ГЗК.
У свою чергу Фонд гарантування вкладів фізосіб (ФГВФО) вважає, що скасування «заморозки» 50,3% акцій ПГЗК у справі бізнесмена Костянтина Жеваго сталася з формальних причин, передає агентство «Інтерфакс-Україна». Більш того, Фонд заявив, що продовжить судитися з цього питання як на території України, так і в іноземних юрисдикціях.
ФГВФО уточнив агентству, що арешт активів, їх знерухомлення, накладено у рамках кримінального провадження №62019000000000890 від 14 червня 2019 року за підозрою Жеваго у вчиненні злочинів, відповідальність за які передбачена у ч.5 ст.191, ч.2 ст.205, ч.3 ст.209 Кримінального кодексу України. Костянтина Жеваго підозрюють в розтраті майна банку «Фінанси і кредит». У грудні суд дозволив його заарештувати.
Ferrexpo володіє Полтавським ГЗК і Єристівський ГЗК в Україні, що виробляють залізорудну сировину. Структура власності така, що 100% акцій обох ГЗК належать швейцарській Ferrexpo AG. А 100% акцій Ferrexpo AG належать британській Ferrеxpo plc, акції якої звертаються акції на LSE. Ferrеxpo належить олігархові Костянтину Жеваго.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки
Закон №4337-IX: як нові вимоги до перевізників змінять ринок автоперевезень в Україні