Група Ferrexpo, яку контролює Костянтин Жеваго, збільшила в січні — серпні 2020 року залізничні поставки залізорудної сировини (ЗРС) у бік морських портів на 49,1% — до 6,3 млн тонн.
Водночас відправлення ЗРС у напрямку західного кордону зменшилися на 49,3% — до 1,5 млн тонн, повідомляє GMK Center.
Основний обсяг продукції було відправлено до порту «Південний».
Загалом у січні — серпні із залізничної станції «Золотнішино» було відправлено 7,8 млн тонн руди, що на 9,1% більше, ніж за такий же період торік.
Частка залізничних поставок ЗРС на далекі ринки через станції «Берегова» й «Чорноморська» склала 81,1%, що на 21,8 п.п. більше, як порівняти з відповідним періодом минулого року.
Відправлення в бік Євросоюзу через станції «Батьово», «Ужгород», «Чоп», «Ізмаїл» за підсумками восьми місяців склали 18,9% загального обсягу перевезень ЗРС компанії Ferrexpo.
Загалом у січні — серпні 2020 року українські компанії ГМК поставили на зовнішні ринки 30,7 млн тонн ЗРС, що на 12,8% більше, ніж за вісім місяців 2019 року. Основним ринком збуту для української ЗРС, як і раніше, залишається Китай із часткою 64,1% у загальному експорті.

Ferrexpo 2019 року збільшила випуск котунів на 0,8% проти попереднього року — до 10,5 млн тонн. Поточного року група планує збільшити виробництво залізорудних котунів на 9,5% — до 11,5 млн тонн, тому запустила новий диспетчерський центр для координації технологічних процесів.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Як говорити з підлітками, щоб вони почули: як завоювати увагу покоління Z і альфа
Фонд Андрія Матюхи та Good Donations: у «Охматдиті» впровадили систему Thompson
Постачальники Міноборони під прицілом: як уникнути кримінального переслідування