Збій в «Укрзалізниці»: як компанія виправляє ситуацію

Збій в «Укрзалізниці»: як компанія виправляє ситуацію. Фото: УНІАН

Онлайн-сервіси «Укрзалізниці» не працюють зранку неділі, 23 березня 2025 року. Через технічний збій, на жаль, неможливо придбати квитки через застосунок і сайт, повідомили в компанії. Також не працюють замовлення послуг онлайн і довідка.

«Продовжуємо роботу над відновленням сервісів», – підкреслює «Укрзалізниця».

Як «Укрзалізниця» вирішує проблему з онлайн-сервісами

Компанія вже перебудувала процеси, щоб мінімізувати негативний вплив технічного збою в онлайн-сервісах.

  1. Перш за все, на всіх залізничних вокзалах на ранкові зміни в касах вийшли додаткові працівники.
  2. Поки не працює онлайн, придбати квитки на всі міжнародні рейси 23 та 24 березня тимчасово можна у міжнародних касах вокзалів з 10:00 ранку неділі.
  3. У найбільш термінових випадках оформити проїзд можна через начальників поїздів.
  4. Якщо раніше придбаний квиток неможливо підвантажити у застосунку, «Укрзалізниця» радить подивитись у електронній пошті – там обов’язково є PDF-дублікат.
  5. Про всі проблеми компанія просить повідомляти на сторінках «Укрзалізниці» в соцмережах.

Які сервіси придбання залізничних квитків також недоступні

Також наразі неможливо оформити квитки на потяги для військових через застосунок «Армія+».

Військовослужбовці можуть:

  • терміново ⁠оформити квитки в касі на вокзалі, пріоритетно – в касах для військових;
  • отримати квиток прямо у потягу через начальника поїзда. Всі робітники залізниці отримали відповідні інструкції.

Читати на The Page