Європейські трейдери суттєво наростили закупівлю дизельного палива у рф. Вони намагаються встигнути заповнити резервуари до 5 лютого, коли набуде чинності ембарго на російські нафтопродукти, пише Reuters.
За період із 1 до 12 листопада завантаження російського дизельного палива, призначеного для регіону зберігання Амстердам — Роттердам — Антверпен (ARA), збільшилося до 215 тис. барелів на добу, що на 126% перевищує показник у жовтні. Таку оцінку навела старший ринковий аналітик енергетичної аналітичної компанії Vortexa Памела Мангер.
Дані Refinitiv показують, що в листопаді російський дизель склав 44% загального імпорту палива у Європу. У жовтні цього року він становив 39%.
Попри суттєве скорочення залежності країн Європи від енергоносіїв із рф (на понад 50% після російського повномасштабного вторгнення) країна-агресор і далі залишається найбільшим постачальником дизелю на континенті, пише видання.
«ЄС має буде забезпечити приблизно 500 — 600 тис. барелів дизельного палива на день, щоб замінити російські обсяг. Заміщення надходитиме зі США, а також на схід від Суеца, насамперед із Близького Сходу та Індії», — сказав Юджин Лінделл, аналітик FGE з ринку переробки.
Контекст. 5 грудня США разом із країнами G7 і Євросоюзу запровадять заборону на морські перевезення російської нафти, заборона на перевезення нафтопродуктів морським шляхом почне діяти від 5 лютого 2023 року.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також