Ритейл-компанії сьогодні відчувають брак працівників робочих спеціальностей, що раніше здебільшого закривали чоловіки. В умовах мобілізації жінки опановують ці професії, але поки що не у всіх випадках таке рішення є успішним. розповідає, як торговельні мережі пораються з дефіцитом робочих кадрів.
Більшість традиційно «чоловічих» посад пов’язані з важкою фізичною працею. Частково цю проблему вирішують за допомогою автоматизації та збільшенням парку вантажної техніки. Також ритейлери залучають жінок до водіння вантажівок та навантажувачів. Але в деяких випадках без сильних робочих рук не обійтися.
Наприклад, експедиторам «Епіцентру», що доставляють покупцям важку побутову техніку або будівельні матеріали, нерідко доводиться піднімати товар на поверх до дверей.
«Це важка робота, крім того, не завжди є можливість скористатися ліфтом. Ситуація найближчим часом може стати критичною», — наголошує Ксенія Бєляєва, HR бізнес-партнер ТОВ «Епіцентр К».
В «ЕКО-маркеті» намагаються зменшити вагу великих пакувань сипучих товарів та зменшити кратність пакувань штучних. Так, наприклад, мішок вагою 25 кг вже набагато простіше пересувати по складу, ніж 50-тикілограмовий.
Яким чином ще українські торговельні компанії вирішують проблему браку робочого персоналу, читай в огляді .
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також