Facebook Pixel

Нове регулювання інтернет-торгівлі. Мінекономіки зобов'яже продавців розкривати відомості про себе й товар

Міністерство економіки внесло регуляторні зміни до редакції законопроєкту «Про захист прав споживачів», яким, зокрема, вводить зобов'язання онлайн-продавців розміщувати інформацію про себе як суб'єктів господарювання та інформацію про продукцію.

«Регулювання інтернет-комерції — вимога сучасності. Адже неможливість ідентифікувати онлайн-продавця призводить до незахищеності прав споживача та бюджетних втрат через нереєстрацію продавців як підприємців. Тому, щоб розв'язати ці проблеми, ініціюємо механізм добровільної ідентифікації продавцями товарів в електронній комерції в реєстрі інтернет-магазинів», — передає пресслужба Мінекономіки слова заступниці міністра економіки Ірини Новікової.

У документі дається визначення «електронний торговельний майданчик (маркетплейс)» і «електронний сервіс порівняння продукції (прайс-агрегатор)». Також встановлюється відповідальність за ненадання суб'єктом господарювання повної інформації про його ідентифікацію.

Telegram Logo

Держпродспоживслужба також отримає право звертатися до провайдерів інтернет-послуг щодо обмеження доступу до вебсайтів суб'єктів господарювання, які порушують законодавство про захист прав споживачів і яких неможливо ідентифікувати.

Паралельно із цим Мінекономіки спільно з Мінцифри працюють над створенням платформи «Е-споживач» для продавців в інтернет-магазинах. Цей електронний сервіс дасть змогу ідентифікувати продавця через надання Держпродспоживслужбою статусу «Перевірений продавець».

Зараз законопроєкт перебуває на розгляді Кабміну.

Коментарі

Всі новини