Міністерство економіки внесло регуляторні зміни до редакції законопроєкту «Про захист прав споживачів», яким, зокрема, вводить зобов'язання онлайн-продавців розміщувати інформацію про себе як суб'єктів господарювання та інформацію про продукцію.
«Регулювання інтернет-комерції — вимога сучасності. Адже неможливість ідентифікувати онлайн-продавця призводить до незахищеності прав споживача та бюджетних втрат через нереєстрацію продавців як підприємців. Тому, щоб розв'язати ці проблеми, ініціюємо механізм добровільної ідентифікації продавцями товарів в електронній комерції в реєстрі інтернет-магазинів», — передає пресслужба Мінекономіки слова заступниці міністра економіки Ірини Новікової.
У документі дається визначення «електронний торговельний майданчик (маркетплейс)» і «електронний сервіс порівняння продукції (прайс-агрегатор)». Також встановлюється відповідальність за ненадання суб'єктом господарювання повної інформації про його ідентифікацію.

Держпродспоживслужба також отримає право звертатися до провайдерів інтернет-послуг щодо обмеження доступу до вебсайтів суб'єктів господарювання, які порушують законодавство про захист прав споживачів і яких неможливо ідентифікувати.
Паралельно із цим Мінекономіки спільно з Мінцифри працюють над створенням платформи «Е-споживач» для продавців в інтернет-магазинах. Цей електронний сервіс дасть змогу ідентифікувати продавця через надання Держпродспоживслужбою статусу «Перевірений продавець».
Зараз законопроєкт перебуває на розгляді Кабміну.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Жіноче і чоловіче підприємництво: чим відрізняється підхід до ведення бізнесу