Деформація тунелю метро між «Деміївською» і «Либідською»: експерти назвали попередню причину просідання Фото: КМДА
Фахівці науково-дослідної судово-експертної установи, які досліджували деформацію тунелю між станціями метро «Деміївська» і «Либідська», вказали, що причиною стало неякісне проєктування, яке застосовувалось при облаштуванні тунелю в аварійній ділянці, а також недбале виконання будівельно-монтажних робіт під час спорудження його конструкції.
Про це повідомила КМДА з посиланням на директора Департаменту транспортної інфраструктури Руслана Кандибора.
«Сьогодні, 24 січня, отримано перші попередні висновки експертного дослідження від профільної наукової установи щодо причин деформації тунелю, що призвело до зупинки руху поїздів між станціями метро «Деміївська» – «Либідська». У своєму висновку науковці зазначили, що причиною є неякісні проєктні рішення з облаштування тунелю в межах аварійної ділянки. А також неякісні будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки», – зазначив він.
Руслан Кандибор зауважив, що саме цей відрізок тунелю проходить у надскладних гідрогеологічних умовах: ґрунти дуже водонасичені, з шаром торфу, дрібного і середнього піску.
Посадовець наголосив, що висновки є попередніми, адже експертне дослідження триває. Проводиться воно на виконання рішення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (ТЕБ та НС).
За словами Кандибора, остаточні результати будуть відомі після розкриття котловану. Тільки тоді експерти зможуть провести всі необхідні дослідження конструкції тунелю ззовні.
«Утім вже зараз ми бачимо, що причиною є неякісне проєктування та недбале виконання робіт, наслідки якого нині доводиться ліквідовувати», – підкреслив він.
Зазначається, що згідно з висновками науковців, комунальне підприємство «Київський метрополітен» виконувало всі необхідні регламентні роботи з утримання й експлуатації перегінного тунелю. Зупинка руху поїздів цією ділянкою була своєчасною та дала можливість розпочати встановлення причин аварійної ситуації й виконання відновлювальних робіт.
Деформація тунелю метро між «Деміївською» і «Либідською»: експерти назвали попередню причину просідання
Деформація тунелю метро між «Деміївською» і «Либідською»: експерти назвали попередню причину просідання
Деформація тунелю метро між «Деміївською» і «Либідською»: експерти назвали попередню причину просідання
Деформація тунелю метро між «Деміївською» і «Либідською»: експерти назвали попередню причину просідання
Деформація тунелю метро між «Деміївською» і «Либідською»: експерти назвали попередню причину просідання
Деформація тунелю метро між «Деміївською» і «Либідською»: експерти назвали попередню причину просідання
Деформація тунелю метро між «Деміївською» і «Либідською»: експерти назвали попередню причину просідання
Деформація тунелю метро між «Деміївською» і «Либідською»: експерти назвали попередню причину просідання
Деформація тунелю метро між «Деміївською» і «Либідською»: експерти назвали попередню причину просідання
Деформація тунелю метро між «Деміївською» і «Либідською»: експерти назвали попередню причину просідання
Деформація тунелю метро між «Деміївською» і «Либідською»: експерти назвали попередню причину просідання