Мережа соціальних мікроблогів Twitter співпрацюватиме з агентствами Associated Press (AP) і Reuters у напрямку виявлення фейкових новин і підвищення достовірності інформації в мережі.
У блозі компанії вказано, що це партнерство — перший випадок, коли Twitter офіційно співпрацюватиме з новинними організаціями, щоб надавати точну інформацію на своєму сайті. Twitter працюватиме окремо як із AP, так і з Reuters, і новинні стрічки не будуть взаємодіяти одна з одною.
Інформагентства допоможуть Twitter надавати більше контекстної та довідкової інформації про події, які викликають велику кількість твітів.

«Замість того, щоб чекати, поки щось стане вірусним, Twitter буде контекстуалізувати розвиток дискурсу відповідно до громадських обговорень або в їх очікуванні», — йдеться в дописі соцмережі.
І Reuters, і AP також співпрацюють із Facebook над перевіркою фактів.
Контекст. На Twitter, як і на інші соцмережі, тиснуть регулятори. Вони вимагають, щоб платформи краще модерували контент та видаляли неправдиву інформацію зі своїх сайтів. Раніше цього року Twitter запустила нову систему модерації Birdwatch. Вона дає змогу користувачам маркувати твіти, які вони вважають неточними.
Минулого року Twitter запустила новий спосіб боротьби із завідомо неправдивими постами політиків та громадських діячів.
У лютому 2021 року Twitter анонсувала запуск функції Super Follows, яка дасть змогу користувачам платформи за гроші надавати своїм передплатникам доступ до додаткових твітів, груп, а також підписуватися на розсилку.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також