Facebook Pixel

Стало відомо, що найчастіше купують на Amazon

Все більше покупців купують в інтернеті продукти харчування, вітаміни та засоби чищення, за даними сервісу аналітики JungleScout, що дослідив споживацькі тренди на Amazon наприкінці 2023 року. The Page розповідає, як покупці маркетплейсу змінили свої вподобання та витрати останнім часом.

Продажі яких товарів найбільше зростають на Amazon

Топ-5 категорій товарів на маркетплейсі не змінився протягом року. Ці групи товарів також зростають активніше за інші.

Топ-5 категорій товарів на Amazon*

  1. Засоби для чищення 65%
  2. Ліки 59%
  3. Вітаміни та дієтичні добавки 56%
  4. Косметика та догляд 55%
  5. Продукти харчування 53%

*Вказана частка споживачів, що не змінила витрати на цю категорію у четвертому кварталі 2023-ого.

Крім того, у жовтні-грудні 26% покупців маркетплейсу стали більше купувати продукти. Це найбільший показник зростання серед всіх категорій. Тренд на купівлю продуктів в онлайні є стійким для всього сегменту e-commerce США. І лідером за часткою ринку наразі є сайт мережі Walmart. За даними Business Insider, на кінець 2024 року Walmart охопить 26,9% продажів продуктів онлайн, тоді як Amazon буде мати лише 18,5%.

Після їжі серед товарів, що набирають популярність на Amazon, слідують одяг (+16%), вітаміни та дієтичні добавки (+14%), засоби чищення (+14%), зоотовари (+14%).

Найменш популярними товарами на торговельному майданчику є дитячі товари, іграшки та спорядження для фітнесу.

Як змінилися витрати споживачів Amazon

У четвертому кварталі 2023 року аналітики сервісу спостерігали найнижчу за два роки частку споживачів, що збільшили свої витрати — 19%. Водночас у цей період частка покупців, витрати яких не змінилися, сягнула 45%. Це також є найбільшим показником за минулі два роки.

Водночас серед опитаних зросла кількість тих, доходи яких не змінилися — 68%. Схоже, що більшість споживачів пристосувалися до фінансових гойдалок та опанували ризики.

У жовтні-грудні сервіс зафіксував найбільшу за два роки частку респондентів, на витрати яких вплинула інфляція — 85%. Порівняно до третього кварталу відбулося зростання на 6 відсоткових пунктів, що можно порівняти із стрибком на початку 2022 року. Тоді інфляція була пов’язана з повномасштабним вторгненням в Україну. У першому кварталі 2022 року цей показник тримався на 72%, потім зріс до 77% та у третьому кварталі сягнув 84%.

Серед пріоритетів покупців традиційно на перших місцях тримається родина, фізичне та ментальне здоров’я. Трохи зменшився фокус на роботі і кар’єрі та збільшилося значення розваг, хобі та духовного зростання.

Що досліджує сервіс JungleScout

З 2020 року раз на квартал сервіс JungleScout проводить опитування американських споживачів маркетплейсу Amazon. Аналітики ставлять питання про асортимент товарів, які цікавлять покупців, про їхні витрати і доходи та з’ясовують, що впливає на вибір споживачів.

Подякувати 🎉