Загальна вартість сотні найдорожчих брендів світу досягла $5 трлн. Фото: Kantar
Загальна вартість сотні найдорожчих брендів світу в рейтингу BrandZ агентства Kantar досягла $5 трлн, що на 5,9%, або $277 млрд більше, ніж торік. До пандемії коронавірусу прогнозувалося, що сукупна вартість топ-100 брендів зросте на 9%.
Глобальна пандемія вплинула на бренди незалежно від їхнього розміру та географічного положення. Але бренди, у яких є точка диференціації, завдяки креативності та інноваціям довели свою стійкість і мають намір швидше рости у процесі відновлення, вважають укладачі рейтингу.
Вартість бренду Amazon збільшилася за останній рік на $132 млрд (на 32%) і досягла $416 млрд. На його частку припадає третина від загального приросту BrandZ. Взагалі сукупна вартість брендів з роздрібного сегмента виросла на 21% завдяки, головним чином, гравцям електронної комерції.
Другу позицію у списку зберіг бренд Apple ($352 млрд), а на третю піднявся Microsoft ($326 млрд), потіснивши Google ($323 млрд). Збільшення вартості Microsoft пов'язують зі зростанням популярності продукту Microsoft Teams.
Уперше до сотні найдорожчих брендів потрапив застосунок TikTok (79-е місце). Його вартість оцінюється у $16,9 млрд, що вище за вартість таких брендів, як-от KFC, Uber або Adidas. 2020 року рейтинг поповнився п'ятьма новими брендами. Також до топ-100 повернувся Pepsi.
Топ-10 найдорожчих брендів світу ($, млрд):
- Amazon 415,8
- Apple 352,2
- Microsoft 326,5
- Google 323,6
- Visa 186,8
- Alibaba 152,5
- Tencent 150,9
- Facebook 147,1
- Mcdonald's 129,3
- MasterCard 108,1
Технологічні бренди продовжують домінувати в рейтингу, їхня загальна вартість збільшилася на 10%.
Додатково. Вартість 100 найдорожчих брендів світу 2019 року перевищила $2,1 трлн — це на 5,7% більше, ніж 2018 року. Такі результати представило у жовтні минулого року консалтингове агентство з брендингу Interbrand. Лідер рейтингу залишився незмінним – компанія Apple додала ще 9% до вартості своєї марки, збільшивши її до $234,2 млрд.
Фотогалерея
.
.
.
.