Вартість 100 найдорожчих брендів світу в 2019 році перевищила $2,1 трлн — це на 5,7% більше, ніж минулого року. Такі результати представило консалтингове агентство в галузі брендингу Interbrand.
Лідер залишився незмінним – компанія Apple цього року додала ще 9% до вартості своєї марки. Тепер «яблуко» коштує понад $234,2 млрд.
На другій сходинці залишився Google. Його бренд за рік подорожчав на 8% — до $167,7 млрд.

Третю сходинку, як і минулоріч, займає Amazon. Бренд ритейлера подорожчав на 24% і тепер коштує близько $125,3 млрд.

Рейтинг: Interbrand
За ними також з незмінними позиціями розташувалися Microsoft (+17%, вартість бренду тепер понад $108,8 млрд), Coca-Cola (мінус 4%, $63,4 млрд), Samsung (+2%, $61,1 млрд), Toyota (+5%, $56,2 млрд) і Mercedes (+5%, до $50,8 млрд).
З десятої на дев'яту позицію піднявся McDonald's. Вартість його бренду зросла за рік на 4% — майже до $45,4 млрд.
Disney вдалося піднятися відразу з 14-го рядка на 10-й. Медійний бренд подорожчав за рік на 11% — до $44,4 млрд.
Цікаво, що з торішньої десятки вилетів Facebook – соцмережа розташувалася на 14-й сходинці, втративши 12% вартості. Тепер бренд коштує менше $39,9 млрд.
Новачками в рейтингу цього року стали LinkedIn (бренд оцінили в $4,8 млрд, 98-ме місце), Uber ($5,7 млрд, 87-ме місце) і Dell ($9,1 млрд, 63-й рядок). Останній повернувся після шестирічної відсутності в рейтингу.
Найшвидші темпи зростання вартості бренду показала Mastercard. Вартість її марки зросла за рік на 25% — до $9,4 млрд (62-ге місце).
Найбільше падіння цьогоріч було в General Electric. Її бренд втратив 22% і тепер коштує менше $25,6 млрд (19-те місце).
Interbrand складає рейтинг на основі фінансових результатів компаній, впливу брендів на покупців і здатності отримувати доходи. Компанія публікує Топ-100 найдорожчих брендів світу вже майже 20 років. У 2001 році, коли вийшов перший рейтинг, загальна вартість брендів Топ-100 становила $988 млрд. За цей час середньорічне зростання склало 4,4%.