Що українці купують в чорну п’ятницю найбільше
Український онлайн-ритейлер Rozetka проаналізував, що купують найчастіше у Чорну пʼятницю та як змінюється попит на товари. Зокрема, за перші дні розпродажу покупці придбали на 70% більше товарів українських виробників у порівнянні з попереднім тижнем.
Загалом цього року до Чорної пʼятниці кількість покупців на Rozetka збільшилася на 50%, порівнюючи з періодом до розпродажу, а середня кількість замовлень від одного покупця зросла на 10%.
Серед найпопулярніших категорій товарів на сайті онлайн-ритейлера у 2023 році:
- корм для котів;
- одяг та взуття;
- гель для душу;
- чай.
Тоді як минулого року найбільший попит мали:
- ліхтарі;
- пральні засоби;
- акумулятори і батарейки.
Найпопулярніші категорії
Товари, які мають найбільший попит у топових категоріях цього року, також відрізняються від найпопулярніших минулого року.
Топові товари
Цього року розпродаж з нагоди Чорної пʼятниці на сайті онлайн-ритейлера триває до 26 листопада включно, знижки сягають 60%. Загалом за перші дні розпродажу цьогоріч кожен із покупців вже придбав на 20% більше товарів, ніж зазвичай.
Під час цьогорічного сезону знижок покупці на 25% частіше обирають доставлення кур'єром, тоді як в цей самий період минулого року кур'єрським доставленням користувались на 12% частіше.
Найдорожчим замовленням у період Чорної пʼятниці 2022 року став дизельний генератор за 682 тис грн. Цього року поки що найдорожче замовлення (322 тис. грн) складається з декількох товарів: телевізора, вебкамери, ноутбука та чотирьох IPhone 15. Загалом середня вартість кошика до Чорної п'ятниці у 2023 році вже збільшилась на 40%.
Популярні українські товари
«У перші дні Чорної п'ятниці покупці придбали на сайті онлайн-ритейлерa вдвічі більше українських товарів, ніж минулого року. Це позитивна тенденція, адже для нас важливо підсилювати українську економіку і ми раді, що покупці підтримують вітчизняних виробників. Щоб у сезон Чорної пʼятниці всі могли так само швидко й комфортно отримати замовлені товари, на певні категорії діє безплатне кур'єрське доставлення до дверей на будь-який поверх, навіть без ліфта. Також у період знижок ми на 50% збільшили кількість курʼєрів, працівників на складах та в точках видачі», — зазначає Євген Образок, директор з маркетингу Rozetka.