Українські підприємці уклали понад 70 експортних контрактів за сприяння сервісу Nazovni — aimbc
Сервіс МЗС Nazovni за 20 місяців роботи в Україні отримав 6,6 тисячі запитів на сприяння експорту від 1,5 тисячі українських компаній. Про це йдеться у пресрелізі сервісу.
До сервісу найчастіше зверталися такі сектори економіки:
- Продукти харчування та кондитерські вироби.
- Молочна промисловість.
- Алкогольні та безалкогольні напої.
- Текстиль та вироби з нього.
- Меблі.
- Косметика.
- ІТ-сектор.
Підприємці цікавилися дипломатичним сприянням експорту в Австрії, Бельгії, Великій Британії, Данії, Іспанії, Італії, Канаді, Латвії, Нідерландах, Німеччині, Польщі, Румунії, США, Франції, Чехії, Швеції.
Експерти Nazovni опрацювали 80% запитів під підприємців, зріс показник лояльності заявників — сервіс рекомендують 67% користувачів.
«За 20 місяців роботи сервісу підприємці вже змогли підписати понад 70 експортних контрактів з іноземними партнерами», — підкреслює голова МЗС Дмитро Кулеба.
Понад 400 компаній взяли участь у 80 виставкових заходах на пільгових умовах та 20 ритейл-акціях у різних країнах, зазначив він.
Що відомо про платформу Nazovni?
Сервіс Nazovni допомагає підприємцям просувати свої товари на обрані ринки. Дипломати МЗС допомагають знайти партнерів та контрагентів для співпраці, а також надають інформаційну підтримку щодо ведення бізнесу в цільовій країні.
Також платформа допомагає поширити комерційні пропозиції і презентації серед потенційних партнерів, торгово-промислових палат та профільних асоціацій обраної країни. Послуги для українських підприємців надаються безкоштовно.