Сервіс МЗС Nazovni за 20 місяців роботи в Україні отримав 6,6 тисячі запитів на сприяння експорту від 1,5 тисячі українських компаній. Про це йдеться у пресрелізі сервісу.
До сервісу найчастіше зверталися такі сектори економіки:
- Продукти харчування та кондитерські вироби.
- Молочна промисловість.
- Алкогольні та безалкогольні напої.
- Текстиль та вироби з нього.
- Меблі.
- Косметика.
- ІТ-сектор.
Підприємці цікавилися дипломатичним сприянням експорту в Австрії, Бельгії, Великій Британії, Данії, Іспанії, Італії, Канаді, Латвії, Нідерландах, Німеччині, Польщі, Румунії, США, Франції, Чехії, Швеції.

Експерти Nazovni опрацювали 80% запитів під підприємців, зріс показник лояльності заявників — сервіс рекомендують 67% користувачів.
«За 20 місяців роботи сервісу підприємці вже змогли підписати понад 70 експортних контрактів з іноземними партнерами», — підкреслює голова МЗС Дмитро Кулеба.
Понад 400 компаній взяли участь у 80 виставкових заходах на пільгових умовах та 20 ритейл-акціях у різних країнах, зазначив він.
Що відомо про платформу Nazovni?
Сервіс Nazovni допомагає підприємцям просувати свої товари на обрані ринки. Дипломати МЗС допомагають знайти партнерів та контрагентів для співпраці, а також надають інформаційну підтримку щодо ведення бізнесу в цільовій країні.
Також платформа допомагає поширити комерційні пропозиції і презентації серед потенційних партнерів, торгово-промислових палат та профільних асоціацій обраної країни. Послуги для українських підприємців надаються безкоштовно.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Ревізія стану енергетичного сектору після зими та заяв про «енергетичне перемир’я»
We make it Grain: реєстрацію на міжнародну конференцію Grain Ukraine 2025 відкрито