Аналітики агенції newage проаналізвали тренди тренди української Мережі та digital-маркетингу. Зокрема, у рамках щорічного дослідження фахівці з'ясували, як змінився рекламний ринок в Україні.
Рекламні агентства та рекламодавці відновили роботу та вийшли на «довоєнні» показники. За даними галузевих опитувань Iab, наразі 56% агентств та 70% рекламодавців повідомляють про відновлення комерційного навантаження до рівня січня 2022 року.
«Рекламна сфера посилює свої позиції як експортера. Наразі 84% рекламних агентств, які беруть участь в опитуваннях IAB, знайшли клієнтів за кордоном, і цей відсоток постійно зростав від травня 2022», — йдеться в дрслідженні.
Також фахівці повідомляють, що відновлюється і ринок праці в маркетингу. Так, влітку 2023 співвідношення кількості вакансій та резюме повернулося до показників зими 2022 (до повномасштабного вторгнення).
Підписуйтеся
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Подякувати 🎉
50 UAH
150 UAH
500 UAH
1000 UAH
3000 UAH
5000 UAH
Читайте також
ТОП-5 Новин
ТОП-5 Новин