Більше ніякої мови окупанта: три найбільші банки України відмовилися від російської

ПриватБанк, Ощадбанк, Monobank відмовилися від російської. Фото: novynarnia.com

Три найпопулярніші з-поміж українців банки — Приватбанк, Ощадбанк і monobank вирішили відмовитися від мови окупанта й відтепер не використовують російську. Про це пише Speka.

Останніми днями великий бізнес України, особливо компанії фінансового сектору, почали оголошувати про відмову від російської мови у своїх онлайн-сервісах і застосунках. Не стали винятком й українські банки — як державні, так і приватні. І якщо monobank оголосив про своє рішення вже давно, то Приватбанк і Ощадбанк приєдналися до цього флешмобу лише тепер.

Приватбанк відмовився від російської

Приватбанк вирішив більше не користуватися мовою окупантів і видалив російську із сайту та застосунку «Приват24» для бізнесу. Найближчим часом російська мова буде недоступною в «Приват24» і для фізосіб.

Про відмову від російської мови банк сповістив клієнтів через окреме сповіщення в «Приват24». Після найближчого оновлення застосунку всім, хто використовував російську мову, її автоматично буде змінено на українську.

Також у мобільному застосунку банку більше недоступні рублі.

Ощадбанк відмовився від російської

Відтепер недоступна російська мова й у застосунку державного Ощадбанку. Інформацію про це було розміщено в описі застосунку на цифрових маркетплейсах.

«Додано файну мову, обов'язково спробуйте в налаштуваннях. Російська мова більше недоступна та йде вслід за кораблем», — йдеться в повідомленні.

Ощадбанк відмовився від російської мови

monobank відмовився від російської

Ще декілька тижнів тому співзасновник monobank Олег Гороховський повідомив про рішення банку більше не використовувати російську мову в застосунку. Тоді йшлося про повну відмову від російської. Однак у monobank все-таки вирішили уточнити, чи не заперечують клієнти, щоб оператор відповідав на їхні запитання українською. Після опитування 1000 клієнтів було вирішено, що оператори підтримки monobank відповідатимуть на запитання клієнтів російською лише в разі наполегливого прохання клієнта й на розсуд оператора. Адже проведене опитування показало, що 96,3% клієнтів monobank не бачать проблеми в тому, щоб оператор відповідав на їхні запитання українською.

Читати на The Page