Facebook Pixel

Більше ніякої мови окупанта: три найбільші банки України відмовилися від російської

Три найпопулярніші з-поміж українців банки — Приватбанк, Ощадбанк і monobank вирішили відмовитися від мови окупанта й відтепер не використовують російську. Про це пише Speka.

Останніми днями великий бізнес України, особливо компанії фінансового сектору, почали оголошувати про відмову від російської мови у своїх онлайн-сервісах і застосунках. Не стали винятком й українські банки — як державні, так і приватні. І якщо monobank оголосив про своє рішення вже давно, то Приватбанк і Ощадбанк приєдналися до цього флешмобу лише тепер.

Приватбанк відмовився від російської

Приватбанк вирішив більше не користуватися мовою окупантів і видалив російську із сайту та застосунку «Приват24» для бізнесу. Найближчим часом російська мова буде недоступною в «Приват24» і для фізосіб.

Про відмову від російської мови банк сповістив клієнтів через окреме сповіщення в «Приват24». Після найближчого оновлення застосунку всім, хто використовував російську мову, її автоматично буде змінено на українську.

Також у мобільному застосунку банку більше недоступні рублі.

Ощадбанк відмовився від російської

Відтепер недоступна російська мова й у застосунку державного Ощадбанку. Інформацію про це було розміщено в описі застосунку на цифрових маркетплейсах.

Quote«Додано файну мову, обов'язково спробуйте в налаштуваннях. Російська мова більше недоступна та йде вслід за кораблем», — йдеться в повідомленні.
Ощадбанк відмовився від російської мови

Ощадбанк відмовився від російської мови

monobank відмовився від російської

Ще декілька тижнів тому співзасновник monobank Олег Гороховський повідомив про рішення банку більше не використовувати російську мову в застосунку. Тоді йшлося про повну відмову від російської. Однак у monobank все-таки вирішили уточнити, чи не заперечують клієнти, щоб оператор відповідав на їхні запитання українською. Після опитування 1000 клієнтів було вирішено, що оператори підтримки monobank відповідатимуть на запитання клієнтів російською лише в разі наполегливого прохання клієнта й на розсуд оператора. Адже проведене опитування показало, що 96,3% клієнтів monobank не бачать проблеми в тому, щоб оператор відповідав на їхні запитання українською.

Подякувати 🎉