Нове банківське шахрайство: НБУ перевірить банки після проблем у ПУМБ

Національний банк (НБУ) проводить аналіз ситуації, що склалася в деяких клієнтів банку ПУМБ, які втратили гроші через дії шахраїв. Регулятор також працює над встановленням можливих недоліків систем безпеки в банках.

У Нацбанку зазначили, що різновид шахрайства, який застосували зловмисники, є досить новим і технологічним, тому потребує детального вивчення. Про це в коментарі The Page розповіли в пресслужбі НБУ.

Якщо регулятор виявить слабкі місця в роботі банків із клієнтськими рахунками та картками, то фінустановам доведеться вжити заходів. Крім того, регулятор може посилити рекомендації банкам. У НБУ також повідомили, що постраждали клієнти декількох банківських установ.

Шахраї виводили гроші з банків через сервіс MonoDirect, який належить monobank. Проте в самому банку в коментарі The Page відповіли, що проходження коштів було чесним і підтвердженим із боку банку ПУМБ. Наразі в monobank немає фактів заявленого шахрайства, де не було б первинно аутентифікованих платежів із допомогою Face або Touch ID.

Читати на The Page