Національний банк (НБУ) проводить аналіз ситуації, що склалася в деяких клієнтів банку ПУМБ, які втратили гроші через дії шахраїв. Регулятор також працює над встановленням можливих недоліків систем безпеки в банках.
У Нацбанку зазначили, що різновид шахрайства, який застосували зловмисники, є досить новим і технологічним, тому потребує детального вивчення. Про це в коментарі розповіли в пресслужбі НБУ.
Якщо регулятор виявить слабкі місця в роботі банків із клієнтськими рахунками та картками, то фінустановам доведеться вжити заходів. Крім того, регулятор може посилити рекомендації банкам. У НБУ також повідомили, що постраждали клієнти декількох банківських установ.
Шахраї виводили гроші з банків через сервіс MonoDirect, який належить monobank. Проте в самому банку в коментарі відповіли, що проходження коштів було чесним і підтвердженим із боку банку ПУМБ. Наразі в monobank немає фактів заявленого шахрайства, де не було б первинно аутентифікованих платежів із допомогою Face або Touch ID.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Як говорити з підлітками, щоб вони почули: як завоювати увагу покоління Z і альфа
Фонд Андрія Матюхи та Good Donations: у «Охматдиті» впровадили систему Thompson