Вона працює: Нова пошта відновила роботу застосунку та сервісу авторизації
Компанія «Нова пошта» відновила роботу всіх сервісів, включно з мобільним застосунком і сервісом авторизації.
Збій у роботі сервісів «Нової пошти» тривав понад 12 годин — з вечора 17 травня 2023 року майже до опівдня 18-го.
Компанія також спростувала інформацію про те, що масштабний збій у роботі міг бути спричинений фішинговою атакою.
«Щодо питання, чи стала причиною збою фішингова атака — ні», — підкреслюють у пресслужбі «Нової пошти».
Усі послуги зараз доступні. У застосунку знову можна створювати накладні, проводити онлайн-оплати, отримувати й відправляти посилки через поштомати.
Відновлено роботу всіх сервісів у відділеннях: оплата карткою та готівкою, видавання грошових переказів, оформлення посилки в кредит тощо.
Оплачувати посилки кур'єру також можна всіма способами.
Контекст. Приблизно з 19:00 17 травня в роботі всіх сервісів «Нової пошти» стався масштабний збій. ЗМІ пов'язали його з кібератакою через фішинговий лист, який уразив корпоративну пошту на Gmail і систему.