Facebook Pixel

Безкоштовне повернення товарів, які не підійшли: Нова пошта запустила новий сервіс

Відтепер покупці можуть безкоштовно повернути товар продавцю, який не підійшов, протягом 14 днів після отримання посилки у Новій пошті.

Новий сервіс називається «Легке повернення». Це швидка та безкоштовна послуга для повернення товару або частини товарів із замовлення продавцю протягом 14 днів після отримання посилки. Нова пошта здійснює лише доставку, тому перед відправленням посилки покупцю обов’язково потрібно зв’язатися із продавцем, домовитися про повернення товару та коштів.

Сервіс «Легке повернення» доступний тільки у мобільному додатку та онлайн-кабінеті. Повернути безкоштовно можна документи або посилки до 30 кг. Для повернення вантажних відправлень діють звичайні тарифи.

Як скористатись сервісом «Легке повернення»

Щоб скористатися сервісом, треба:

  1. у мобільному застосунку знайти розділ «Мої відправлення»;
  2. обрати отриману посилку, яку треба повернути;
  3. у рядку «Керувати посилкою» обрати послугу «Легке повернення»;
  4. вказати причину повернення із переліку.

Після цього покупець отримає накладну, за якою зможе відправити посилку «Новою поштою» назад продавцю. Проте перед цим потрібно обов’язково зв’язатися з продавцем, щоб погодити повернення товару та коштів.

Деякі товари можуть не підлягати поверненню

Сервіс «Легке повернення» може бути недоступним, якщо за посилкою були замовлені послуги «Переадресація», «Повернення» або продавець заблокував таку можливість. Деякі товари не підлягають поверненню згідно із законодавством — наприклад, ліки, білизна тощо.

Також зверніть увагу, що послуга «Легке повернення» не включає повернення коштів за товар, який не підійшов. Для узгодження процедури повернення коштів потрібно зв’язатися напряму з продавцем. Детальніше ознайомитися з умовами послуги «Легке повернення» можна за цим посиланням.

Подякувати 🎉