Netflix збільшив прибуток від реклами на 150%. Фото: Netflix
Netflix оголосив, що на 150% збільшив прибуток від реклами у порівнянні з попереднім роком. Платформа уклала угоди з усіма великими світовими холдинговими компаніями та незалежними агентствами.
Про це пише Engage.
За даними видання, найбільше компанії купують рекламу у сферах FMCG, технологій, розваг, продажу автомобілів, швидкого харчування і роздрібної торгівлі.
Netflix підписав угоди щодо довгоочікуваних фільмів і серіалів, таких як «Гра в кальмара» , «Уенздей», «Зовнішні мілини», «Щасливий Гілмор 2» , «Джінні та Джорджія» та «Любов сліпа» . Наприклад, для третього сезону Bridgerton — одного з найпопулярніших англомовних серіалів платформи — Netflix залучив всесвітньо відомих спонсорів, таких як L'Oreal, Pure Leaf, Amazon Audible, Puig, Booking.com, Stella Artois і Hilton. Крім того, повернення серіалу Emily in Paris відбулося у співпраці з такими престижними брендами, як LVMH, COTY Gucci, Kaiku Caffee Latte, Aeromexico, L'Oreal, Google і Rakuten. Дуже популярні події в реальному часі, такі як ігри WWE Raw і NFL Christmas Day, також були включені до партнерства.
Нагадаємо, що документальний фільм під назвою «20 днів у Маріуполі», який був удостоєний «Оскара» у 2024 році в номінації «Кращий документальний повнометражний фільм», став доступним на стрімінговій платформі Netflix.