Netflix оголосив, що на 150% збільшив прибуток від реклами у порівнянні з попереднім роком. Платформа уклала угоди з усіма великими світовими холдинговими компаніями та незалежними агентствами.
Про це пише Engage.
За даними видання, найбільше компанії купують рекламу у сферах FMCG, технологій, розваг, продажу автомобілів, швидкого харчування і роздрібної торгівлі.

Netflix підписав угоди щодо довгоочікуваних фільмів і серіалів, таких як «Гра в кальмара» , «Уенздей», «Зовнішні мілини», «Щасливий Гілмор 2» , «Джінні та Джорджія» та «Любов сліпа» . Наприклад, для третього сезону Bridgerton — одного з найпопулярніших англомовних серіалів платформи — Netflix залучив всесвітньо відомих спонсорів, таких як L'Oreal, Pure Leaf, Amazon Audible, Puig, Booking.com, Stella Artois і Hilton. Крім того, повернення серіалу Emily in Paris відбулося у співпраці з такими престижними брендами, як LVMH, COTY Gucci, Kaiku Caffee Latte, Aeromexico, L'Oreal, Google і Rakuten. Дуже популярні події в реальному часі, такі як ігри WWE Raw і NFL Christmas Day, також були включені до партнерства.
Нагадаємо, що документальний фільм під назвою «20 днів у Маріуполі», який був удостоєний «Оскара» у 2024 році в номінації «Кращий документальний повнометражний фільм», став доступним на стрімінговій платформі Netflix.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також