19 липня у четвер Netflix опублікував звіт про прибутки за другий квартал, який продемонстрував позицію медіагіганта на чолі перегонів стримінгових сервісів, оскільки він додав більше підписників по всьому світу і продемонстрував значне зростання свого рекламного бізнесу.
Стримінгова компанія повідомила, що кількість підписників, які підтримуються рекламою, зросла на 34% за цей період порівняно з аналогічним кварталом минулого року.
Реклама стає все більш важливою бізнес-моделлю для медіакомпаній, щоб підвищити, а в деяких випадках і досягти прибутковості потокового мовлення. В останні квартали акції Netflix зросли завдяки зусиллям компанії, спрямованим на залучення підписників на дешевший, підтримуваний рекламою рівень, а також боротьбі з розповсюдженням паролів.
Ось як компанія показала результати за період, що закінчився 30 червня, порівняно з очікуваннями Уолл-стріт:
Прибуток на акцію: $4,88 проти $4,74 за акцію, очікуваних LSEG
Дохід: $9,56 млрд проти $9,53 млрд, очікуваних LSEG
Загальна кількість абонентів: 277,65 млн глобальних платних абонентів проти 274,4 млн очікуваних, за даними StreetAccount
Дохід склав приблизно $9,6 млрд, що на 17% більше, ніж роком раніше, насамперед завдяки збільшенню середньої кількості платних підписок.
Netflix заявив, що тепер очікує зростання річного доходу від 14% до 15% порівняно з попереднім прогнозом від 13% до 15%.
Чистий прибуток компанії склав $2,15 млрд, або $4,88 на акцію, порівняно з $1,49 млрд, або $3,29 на акцію, у другому кварталі 2023 року.
Глобальна кількість платних підписників Netflix зросла на 16,5% у порівнянні з минулим роком, до 278 млн. Це одне з останніх оновлень, яке Netflix оприлюднить щодо кількості своїх підписників.

Акції Netflix зросли завдяки боротьбі з обміном паролями та додаванню дешевшого, підтримуваного рекламою, рівня.
У травні Netflix заявив, що запустить власну рекламну платформу і більше не співпрацюватиме з Microsoft у цій галузі. Компанія також почала додавати прямі спортивні трансляції, такі як ігри НФЛ на Різдво протягом наступних трьох років — крок, який, ймовірно, приверне більше рекламних доларів для стримера.
«Ми в прямому ефірі, тому що наші користувачі люблять це, і це викликає величезну зацікавленість і хвилювання... і добре те, що рекламодавці люблять це з тієї ж причини», — сказав співголова Netflix Тед Сарандос.
Проте оригінальні шоу, такі як «Бріджертони» і «Оленя», продовжують привертати увагу користувачів до стримерів. У четвер компанія заявила, що її дешевший, підтримуваний рекламою рівень набирає популярності серед користувачів, на яких припадає понад 45% підписок на ринках, де пропонується ця опція.
Однак у четвер Netflix зазначив, що бізнес з підтримкою реклами все ще молодий, і він не очікує, що доходи від реклами стануть «основним драйвером зростання наших доходів у 2024 або 2025 роках».
«Найближча проблема (і середньострокова можливість) полягає в тому, що ми масштабуємося швидше, ніж можемо монетизувати наш зростаючий рекламний інвентар», — йдеться в повідомленні компанії.
Це означає, що стример поки що не в змозі задовольнити попит рекламодавців.
Співзасновник Netflix Грег Пітерс заявив , що до цього часу Netflix був зосереджений на масштабуванні своєї бази передплатників, що підтримується рекламою. За його словами, оскільки компанія перебуває на шляху до досягнення своїх цілей щодо кількості підписників до 2025 року, Netflix тепер зміщує акцент на монетизацію свого рекламного інвентаря.
За словами Пітерса, по мірі того, як компанія посилює свою рекламну діяльність, вона надає рекламодавцям більш ефективні способи купівлі і для неї вкрай важливий момент зворотного зв'язку з рекламодавцями.
На цій ноті Netflix додав, що вважає, що знаходиться на шляху до «досягнення критичного для рекламодавців масштабу передплатників реклами» в наступному році, що дозволить йому ще більше збільшити кількість абонентів рекламного рівня у 2026 році і далі.