Операторів мобільного зв’язку Vodafone (Україна), lifecell і «Тримоб» перевірять щодо готовності до впровадження послуги перенесення абонентського номера (MNP). Таке рішення Національна комісія, що здійснює держрегулювання у сфері зв’язку та інформатизації, ухвалила у вівторок на прохання самих операторів, передає «Інтерфакс-Україна».
Всі перевірки планується завершити в середині липня.
З 29 травня Нацкомісія проводить перевірку оператора мобільного зв’язку «Київстар» у зв’язку із заявами інших операторів про те, що компанія не відпускає абонентів в рамках послуги MNP.
C 1 травня 2019 року в Україні почала працювати послуга перенесення номера — MNP. Це можливість для будь-якого абонента перенести свій номер з мережі одного оператора до іншого. Законодавчо вона існує в країні з 2010 року, але запущена тільки зараз.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки