Facebook Pixel

Як мотивувати співробітників: поради від кар’єрної консультантки

Кар'єрна консультантка, коучка, менторка, експертка платформи з розвитку кар'єри Happy Monday Наталія Піковець розповіла про те, як можна мотивувати команду, крім підвищення заробітної плати.

Порада 1. Створювати культуру довіри

Люди щасливіші в компанії, де розвинена довіра. Щастя не може бути фінансовим показником, але є підтвердження того, що щасливі члени команди більш залучені та продуктивні. І це справді впливає на чистий прибуток. Культура довіри сприяє розвитку інновацій та креативності. Інновації – це ключ до довголіття у бізнесі, тому що вони дозволяють нам швидко змінювати напрямок та передбачати майбутні тенденції.

Порада 2. Давати та приймати зворотний зв'язок

Ваша команда хоче вчитися і рости, і відчуває, що сьогодні перед ними стоїть завдання стати кращими, ніж учора. Тому сприяння цьому зростанню шляхом надання конструктивного зворотного зв'язку є важливим soft skill, який потрібно розвинути лідеру. Тут популярним є сендвіч-метод (позитивний, конструктивний, позитивний). Важливо дати конструктивний зворотний зв'язок та підказати шлях до поліпшення. Тут дуже добре використати коучинговий підхід, коли співробітник сам знайде відповідь на питання «як можна покращити?»

Порада 3. Дякувати за роботу

Дякуйте людям за те, що вони роблять. Важливо, щоб ваші підлеглі/члени команди відчували, що їх та їхню роботу цінують. Це можна робити як особисто, так і на зустрічах всієї команди.

Порада 4. Знати, чим «живуть» та цікавляться члени команди поза роботою

Знання та розуміння цього допоможуть неформальному спілкуванню, обранню подарунків на свята. Завжди приємно, коли подарунок носить індивідуальний характер з урахуванням того, що тебе цікавить. А питання керівника, наприклад, про те як проходить адаптація дітей у новій школі чи садочку, показує небайдужість та розуміння проблем підлеглого.

Порада 5. Розвиватися та навчатися

У свою команду варто обирати людей, які прагнуть розвиватися і навчатися. Надавайте їм таку можливість. Це може бути як внутрішнє, так і зовнішнє навчання. Співробітники мають отримувати цікаві та амбітні завдання, де вони можуть опанувати нові навички та проявити себе.

Порада 6. Залучати команду до формування цілей та прийняття рішень

Будь-які ініціативи, які «спускаються зверху», зазвичай дуже важко приживаються всередині команди і часто є демотивуючими. Якщо ви хочете, щоб завдання було виконано швидко та ефективно, необхідно підключати представників команди до формування завдання та процесу його виконання. Якщо рішення було прийнято за участю самої людини, виконання цього рішення завжди буде даватися простіше та легше.

Порада 7. Вміти розходитися

Якщо всередині команди з'являються демотивовані, токсичні, нелояльні люди, то є великий ризик, що це, як заразна хвороба, пошириться і на інших членів команди. З такими членами команди потрібно вміти швидко прощатися. Якщо співробітник не поділяє загальних цінностей, спільних цілей та загальних підходів, то у довгостроковій перспективі результати його роботи в компанії будуть вкрай негативними.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉