Facebook Pixel

«Наша Ряба» повертається. Юрій Косюк передумав відмовлятися від бренду

Агрохолдинг «Миронівський хлібопродукт», який наприкінці серпня вирішив відмовитися від використання логотипу «Наша Ряба» на виробленій продукції, змінив свою стратегію. Повернення бренду відбулося після продажу компанією його 20 цифрових логотипів на NFT-біржі.

«Ми на місяць відмовилися від брендингу, виставили 20 цифрових логотипів «Нашої Ряби» на найбільшій NFT-біржі Binance, продали їх загалом за 160 тис. грн, збільшили суму до 400 тис. грн і спрямували на благодійність для зміцнення українських сімей», — зазначається в повідомленні на фейсбук-сторінці бренду.

Контекст. У II кварталі 2021 року МХП збільшив середню ціну продажу курятини на 35% проти другого кварталу минулого року — до $1,67/кг. Водночас в Україні вона зросла на 38% у доларовому еквіваленті — до $1,63/кг (у гривні — на 42%, до 45 грн/кг), а на експорт зросла на чверть — до $1,69/кг.

МХП — найбільший виробник курятини в Україні. Займається також виробництвом зернових, соняшникової олії, продуктів м'ясоперероблення. На європейський ринок МХП постачає охолоджені напівтуші курей, які переробляються, зокрема, на його підприємствах у Нідерландах і Словаччині. У лютому 2019 року МХП завершив операцію з придбання словенської компанії Perutnina Ptuj.

Засновник і мажоритарний акціонер МХП — український бізнесмен Юрій Косюк.

Подякувати 🎉