Facebook Pixel

Юрій Косюк вирішив відмовитися від бренду «Наша Ряба»

Юрий Косюк. Фото/Facebook

Юрий Косюк. Фото/Facebook

Агрохолдинг «Миронівський хлібопродукт» вирішив відмовитися від використання логотипу «Наша Ряба» на виробленій продукції.

«Новина, якою я хочу поділитися, дуже вас здивує. Я вирішив нині відмовитися від використання логотипу «Наша Ряба» на нашій продукції», — повідомив у Facebook засновник агрохолдингу МХП Юрій Косюк.

Водночас компанія пропонує поціновувачам придбати історичний бренд у форматі NFT-токенів.

Telegram Logo

«За кожен рік існування бренду ми створили 20 цифрових копій логотипу в NFT-форматі на аукціоні. Кожен охочий може придбати собі часточку «Нашої Ряби» та долучитися до історії бренду», — ідеться в повідомленні.

Отримані в результаті продажу кошти компанія планує відправити на благодійність. «Допоможемо зміцнювати українські сім'ї», — ідеться в повідомленні.

У II кварталі 2021 року МХП збільшив середню ціну продажу курятини на 35% порівняно з другим кварталом минулого року — до $1,67/кг. Водночас в Україні вона зросла на 38% у доларовому еквіваленті — до $1,63/кг (у гривні — на 42%, до 45 грн/кг), а на експорт зросла на чверть — до $1,69/кг.

МХП — найбільший виробник курятини в Україні. Займається також виробництвом зернових, соняшникової олії, продуктів м'ясоперероблення. На європейський ринок МХП постачає охолоджені напівтуші курей, які переробляються, зокрема на його підприємствах у Нідерландах і Словаччині. У лютому 2019 року МХП завершив операцію з придбання словенської компанії Perutnina Ptuj.

Агрохолдинг у 2020 році отримав чистий збиток у розмірі $133 млн проти чистого прибутку $215 млн у 2019 році переважно через курсові збитки в розмірі $204 млн, обумовлені річним ослабленням гривні на 16%.

Засновник і мажоритарний акціонер МХП — український бізнесмен Юрій Косюк.

Коментарі

Всі новини