Facebook Pixel

Користувачі Helsi виявляють фейкові записи про прийоми в лікарів

Користувачі Helsi виявляють фейкові записи про прийми у лікарів

Користувачі Helsi виявляють фейкові записи про прийми у лікарів

Соцмережами шириться інформація про те, що користувачі системи Helsi з подивом виявляють записи до лікарів, яких вони ніколи не відвідували. Як написала Наталка Макогон, і їй, і її чоловіку призначено обстеження, флюорографію та аналізи, яких вони не робили.

Користувачі Helsi виявляють фейкові записи про прийми у лікарів

Користувачі Helsi виявляють фейкові записи про прийми у лікарів

Quote«Хтось прийшов у мій Helsi кабінет, записався й пройшов відеоконсультацію в мого сімейного лікаря. Попросила чоловіка перевірити свій. Виявилося в нього крутіше — ХТОСЬ проходить обстеження, адже стоять записи на флюорографію, аналіз крові, до травматолога та уролога. І мені ця історія не ок», — пише вона.

Система Helsi містить у собі багато чутливих медичних даних. У ній зареєстровано мільйони пацієнтів. І навряд чи хтось із них радітиме, коли виявить, що ще хтось користується його профілем.

Представниця Helsi радить звертатися до медзакладу, у підтримку Helsi, яка однаково звернеться до закладу або на гарячу лінію Національної служби здоров'я України.

Користувачі Helsi виявляють фейкові записи про прийми у лікарів

Користувачі Helsi виявляють фейкові записи про прийми у лікарів

Завдяки допомозі друзів-лікарів, Наталя з’ясувала, що в цьому разі запис робив не сімейний лікар, а вторинна ланка.

Користувачі Helsi виявляють фейкові записи про прийми у лікарів

Користувачі Helsi виявляють фейкові записи про прийми у лікарів

Але коментарі до допису показують, що проблема є системною, а найвражаючим — що є випадок внесення в систему додаткової вакцинації.

Користувачі Helsi виявляють фейкові записи про прийми у лікарів

Користувачі Helsi виявляють фейкові записи про прийми у лікарів

У відповіді на скаргу про фейкові записи, яку опублікував один із користувачів, представник Національної служби здоров’я пояснює такі випадки «невірною ідентифікацією» та «випадковістю». З лікарем нібито було проведено бесіду та взято письмове пояснення.

Фахівець із репутаційного менеджменту Сергій Біденко, який теж із подивом дізнався, що відвідував дитячого стоматолога, дав низку порад для Helsi:

  • активно комунікувати свою зону відповідальності в системі, у такий спосіб обмежуючи обсяг шкоди;
  • вимагати від партнерів узяти відповідальність за свою частку проєкту;
  • домовлятися про систему спільних дій із подолання проблеми;
  • погоджувати з партнерами рекомендації для кінцевого споживача щодо подання скарг і вимог про рекламації, умов і строків їхнього задоволення.

Подібна історія може призвести до втрати довіри пацієнтом до системи — задля свого власного контролю він не може проглянути, яких лікарів відвідав, адже половина може бути фейком, як і процедури.

Подякувати 🎉