Державна авіабудівна корпорація COMAC отримала дозвіл Адміністрації цивільної авіації Китаю на проведення завершальних і сертифікаційних льотних випробувань вузькофюзеляжного C919. Про це повідомило видання Flightglobal.
В сертифікаційних випробуваннях візьмуть участь шість літаків, вони пройдуть в різних районах країни.
Розробка C919 почалася з початку 2010-х. Це найбільший лайнер, спроєктований і побудований в Китаї. Літак має в довжину 38,9 метра і розмах крила 35,8 метра. Він буде випускатися в трьох варіантах, розрахованих на перевезення 156, 168 і 174 пасажирів на відстань до 5,5 тисячі кілометрів. Перший політ літака відбувся в травні минулого року.
Китай має намір поставляти C919 на експорт. Вважається, що на світовому ринку він буде конкурувати з літаками сімейств Airbus A320 і Boeing 737.
Сертифікаційні випробування C919 розраховують завершити до кінця поточного року, а в 2021 році почати поставки перших літаків замовникам. Як очікується, першою літаки отримає китайська авіакомпанія China Eastern Airlines, що базується в Шанхаї. COMAC вже отримала тверді замовлення на поставку 305 літаків з американо-французькими двигунами CFM International Leap-1C.
Контекст. На тлі кризи, з якою зіткнувся концерн Boeing після заборони польотів літаків 737 MAX, і пандемії коронавірусу він має намір реалізувати масштабну програму скорочення витрат.
Airbus хоче до 2035 року запустити в серію літак, який буде оснащений двигунами, що працюють на водні. Це повинен бути екологічно чистий літальний апарат.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також