Онлайн-курс про створення особистого бренду «Інсайдерські інсайти» започаткували Дмитро Мельникович, експерт з персонального брендингу, та Катерина Венжик, шеф-редакторка Speka та . Щочетверга у липні-вересні можна приєднатися до стріму у фейсбуці та дізнатися про секрети взаємодії з аудиторією від лідерів думок українського інфопростору.
Дві перші зустрічі курсу «Інсайдерські інсайти» вже доступні у запису — ефір з економістом та ректором-засновником American University Kyiv Романом Шереметою та ефір із засновником агенції бренд маркетингу Grape Юрієм Гладким.
Також записав найяскравіші цитати з інтерв’ю Шеремети про основні інструменти побудови особистого бренду та особливості виступів на публіці для інтровертів.
«Одна з проблем науковців — зациклюватися на професійних виданнях та не виходити на загальну публіку. Я можу публікуватися у провідному у світі журналі економіки. Але ніхто з широкої аудиторії ніколи не буде його читати. А якщо взяти The Wall Street Journal, який для економістів нічого не значить, це прочитають мільйони людей. Відтак я став більш відкритий до преси», — розповідає Шеремета.
Роман Шеремета використав свій особистий бренд для допомоги Україні під час повномасштабного вторгнення. Він розповів, як написав листа Байдену та що зробив, щоб адресат його прочитав. Тут можна подивитися повне інтерв’ю з Шереметою.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також