«From Facebook». Марк Цукерберг відділив компанію від соцмережі за допомогою нового логотипу

Автор

Фото: newsroom.fb.com

Facebook представила новий логотип компанії для того, щоб користувачі відрізняли саму соцмережу від програм, що перебувають у власності компанії, говориться в блозі Facebook.

Логотип компанія буде використовувати у всіх своїх продуктах і маркетингових матеріалах, а логотип та оформлення однойменної соцмережі залишаться без змін.

У новому логотипі назву компанії написано великими літерами спеціально створеним шрифтом. Він представлений у декількох кольорах.

Логотип соціальної мережі, навпаки, пишеться тільки малими літерами. За інформацією компанії, оновлений логотип з'явиться в написі «from Facebook», розташованому на стартових сторінках додатка Instagram, месенджера WhatsApp та інших продуктів. Це буде виглядати так:

Фото: newsroom.fb.com

Фото: newsroom.fb.com

Як пояснив директор з маркетингу Facebook Антоніо Лючіо, новий логотип відокремить компанію від соцмережі.

«Ми представляємо новий логотип, щоб чіткіше відрізнятися від соцмережі, яка збереже свій бренд», — додав він.

Сам же засновник Марк Цукерберг на своїй Facebook-сторінці написав, що «багато хто не знає, хто створює продукти Facebook, але людям важливо знати, хто стоїть за продуктами, якими вони користуються».

Читати на The Page