Facebook Pixel

Coca-Cola та Unilever відмовилися від реклами в усіх соціальних мережах світу через дискримінацію BLM

Харчові гіганти Coca-Cola і Unilever в п'ятницю заявили про припинення платної реклами у всіх соціальних мережах протягом як мінімум 30 днів.

У той же час компанія пояснила, що не приєднується до офіційного бойкоту, пов'язаній з рухом BLM, повідомляє CNBC.

«Компанія Coca-Cola буде призупиняти платну рекламу на всіх платформах соціальних мереж, принаймні, на 30 днів. У світі немає місця расизму, і в соціальних мережах немає місця расизму», — йдеться в заяві генерального директора і голови Coca-Cola Джеймса Квінсі (James Quincey).

Telegram Logo

За його словами, період відмови від реклами компанія має намір витратити на перегляд рекламної політики, кращої звітності та прозорості від партнерів в соціальних мережах.

У своєму акаунті в twitter гігант з виробництва напоїв публікує цитати про різноманітність і припинення системного расизму, в тому числі про підтримку єдиного чорного водія NASCAR, Бубби Уоллес (Bubba Wallace).

Оголошення Coca-Cola було зроблено після того, як Unilever, чиї бренди, включаючи Dove, Ben&Jerry і Hellmann, заявив, що в п'ятницю зупинить рекламу в Facebook, Instagram і Twitter в США, принаймні, до 31 грудня.

Unilever приєднався до брендів Eddie Bauer, The North Face і Patagonia, в рамках кампанії, яка змушує соціальні мережі більш жорстко контролювати дезінформацію і висловлювання ненависті по відношенню до протестувальників інтернаціонального руху Black Lives Matter

Слідом за Coca-Cola levi's про припинення реклами в Facebook і Instagram заявили і бренд одягу та взуття Dockers «як мінімум» до липня.

«Facebook повинен вжити заходів, щоб зупинити дезінформацію і розпалювання ненависті на своїх платформах. Це неприйнятна образа наших цінностей. Ми і Dockers приєднуємося до кампанії #stophateforprofit і припиняємо всю рекламу на Facebook», — йдеться в повідомленні компанії.

Контекст. Протести за громадянські права вибухнули в сотнях міст по всьому США після смерті неозброєного чорношкірого чоловіка Джорджа Флойда від рук поліцейських Міннеаполіса. Багато компаній, включаючи Facebook, пожертвували гроші і випустили заяви про підтримку груп расової правосуддя. Свято офіційної заборони рабства в США, який відзначається в червні, вперше в цьому році був широко прийняте як корпоративне свято багатьма компаніями країни.

Коментарі

Всі новини