Харчові гіганти Coca-Cola і Unilever в п'ятницю заявили про припинення платної реклами у всіх соціальних мережах протягом як мінімум 30 днів.
У той же час компанія пояснила, що не приєднується до офіційного бойкоту, пов'язаній з рухом BLM, повідомляє CNBC.
«Компанія Coca-Cola буде призупиняти платну рекламу на всіх платформах соціальних мереж, принаймні, на 30 днів. У світі немає місця расизму, і в соціальних мережах немає місця расизму», — йдеться в заяві генерального директора і голови Coca-Cola Джеймса Квінсі (James Quincey).
За його словами, період відмови від реклами компанія має намір витратити на перегляд рекламної політики, кращої звітності та прозорості від партнерів в соціальних мережах.
У своєму акаунті в twitter гігант з виробництва напоїв публікує цитати про різноманітність і припинення системного расизму, в тому числі про підтримку єдиного чорного водія NASCAR, Бубби Уоллес (Bubba Wallace).
Оголошення Coca-Cola було зроблено після того, як Unilever, чиї бренди, включаючи Dove, Ben&Jerry і Hellmann, заявив, що в п'ятницю зупинить рекламу в Facebook, Instagram і Twitter в США, принаймні, до 31 грудня.

Unilever приєднався до брендів Eddie Bauer, The North Face і Patagonia, в рамках кампанії, яка змушує соціальні мережі більш жорстко контролювати дезінформацію і висловлювання ненависті по відношенню до протестувальників інтернаціонального руху Black Lives Matter
Слідом за Coca-Cola levi's про припинення реклами в Facebook і Instagram заявили і бренд одягу та взуття Dockers «як мінімум» до липня.
«Facebook повинен вжити заходів, щоб зупинити дезінформацію і розпалювання ненависті на своїх платформах. Це неприйнятна образа наших цінностей. Ми і Dockers приєднуємося до кампанії #stophateforprofit і припиняємо всю рекламу на Facebook», — йдеться в повідомленні компанії.
Контекст. Протести за громадянські права вибухнули в сотнях міст по всьому США після смерті неозброєного чорношкірого чоловіка Джорджа Флойда від рук поліцейських Міннеаполіса. Багато компаній, включаючи Facebook, пожертвували гроші і випустили заяви про підтримку груп расової правосуддя. Свято офіційної заборони рабства в США, який відзначається в червні, вперше в цьому році був широко прийняте як корпоративне свято багатьма компаніями країни.

Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також