Фото: unsplash / markusspiske
У чорну п'ятницю 2020 року 35% опитаних українців планують щось придбати. Найбільше з них, а саме 48%, хочуть купити різну електроніку, 44% планують придбати одяг і взуття, 29% — побутову техніку та косметику, а 22% — побутову хімію.
Про це йдеться в результатах спільного дослідження думки українців щодо чорної п'ятниці, яке провели компанія соціологічних опитувань Gradus Research і Nostra Communications Group, повідомили в пресслужбі першої.
Що купуватимуть українці в чорну п'ятницю 2020 року.
Чи знають українці про чорну п'ятницю й чи роблять спонтанні покупки
97% респондентів знають, що таке «чорна п'ятниця», а понад 50% із них купували собі щось цього дня. Водночас 71% покупок українців цього дня є спонтанними, 6,4% вважають, що цей день є найкращим для шопінгу, а на думку ще 34%, це, імовірно, є «правдою».
Довіра до знижок у чорну п'ятницю
У те, що в чорну п'ятницю дійсно знижують ціни, вірять тільки 6% українців, 38% вважають, що ціни «ймовірно, знижуються», 26% гадають, що ціни не змінюються, а на думку 13% вони взагалі підвищуються.
Українці вважають, що найбільші знижки цього дня на електроніку (так відповіли 47%), побутову техніку (43%), одяг і взуття (35%), а ще 25% зовсім не бачать знижок.
Проблеми чорної п'ятниці
Найбільше під час покупок у чорну п'ятницю українців турбують:
- черги в магазинах (60%);
- «зависання» касових апаратів (20%) й інтернет-магазинів (32%);
- затримка доставки (23%);
- погана якість товару (20%);
- невідповідність товару опису та зображенню в інтернет-магазині (28%).
«Люди потребують приємних емоцій, особливо в наш час. Вони жадають спалахів щастя. Усе це сприяє спонтанним покупкам», — заявила засновниця й директорка дослідницького агентства Gradus Research Євгенія Близнюк.
Компанії провели дослідження 16-17 листопада 2020 року методом самозаповнення анкети в мобільному застосунку. Участь у ньому взяли більш як 1,4 тис. респондентів у містах із населенням понад 50 тис. жителів віком від 18 до 60 років.
Контекст. Раніше стало відомо про те, що у зв'язку з введенням карантину вихідного дня торговим центрам довелося реагувати і змінювати плани щодо проведення «чорної п'ятниці».