Cargill однією з перших повірила в «зерновий коридор». Про це під час панельної дискусії «Що відбувається з глибокими портами України: виклики нового часу» в рамках міжнародної конференції Grain Ukraine заявив керівник торговельного відділу Cargill Вадим Мірошніченко.
Зараз у компанії планують альтернативні шляхи експорту продукції. Але пріоритетом вважать роботу на своєму терміналі в порту «Південний» із максимальною потужністю. Альтернативними шляхами вважають використання Дунаю та суходільних шляхів.
Але для багатьох виробників, на думку Мірошніченка, альтернативні шляхи можуть стати занадто витратними.
«Треба зберегти «зерновий коридор». Шлях від Чернігівщини до Констанци може коштувати майже половину ціни», — зазначив Вадим Мірошніченко.
Директор «Кернел-Трейд» Микола Мірошниченко вважає, що сьогодні час нових можливостей у царині логістики. Компанія «Кернел» намагається напрацьовувати альтернативні логістичні шляхи. Гнучкість і можливість адаптування – ключові чинники. Вони розглядають «зерновий коридор» як найліпшу логістичну опцію.

Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також