Авіакосмічна компанія Boeing відчує додаткове навантаження протягом наступних кількох років через додаткові вимоги до літаків і скасування замовлень.
«Зараз ми оцінюємо потреби у зовнішньому фінансуванні 2020 року щонайменше вдвічі більше — до $30 млрд у порівнянні з нашими очікуваннями до коронавірусу», — сказав Джонатан Рут з Moody's Investors Service, передає Marketwatch.
Boeing уже профінансувала близько половини цієї потреби завдяки залученню термінового кредиту в розмірі $13,8 млрд у лютому.
Moody's також знизило рейтинг боргу Boeing до Baa2 з Baa1. Негативний прогноз за облігаціями Boeing відображає «невизначеність щодо тривалості та впливу пандемії COVID-19 на глобальну економічну активність і попит на літаки».
Рух котирувань акцій Boeing
Аналітики, опитані FactSet, оцінюють виручку Boeing у першому кварталі в розмірі $17,4 млрд, хоча консенсус-очікування продажів у середині січня досягали $22,6 млрд. Консенсус-прогноз на кінець квітня передбачає обсяг продажів протягом усього року в розмірі $73,4 млрд. У середині січня Уолл-стріт чекала, що обсяг продажів 2020 року досягне $110,3 млрд.
Аналітики очікують, що Boeing опублікує збиток за GAAP у розмірі $0,7 на акцію за перший квартал. У січні вони прогнозували прибуток за GAAP у розмірі $2,4 на акцію. Інвестори вимагають від Boeing невеликого прибутку 2020 року, який наразі складає $1,1 на акцію у порівнянні з оцінками в середині січня в $17,2 на акцію за рік.
Контекст. Boeing ще до епідемії зіткнулася з труднощами, пов'язаними з новою моделлю літаків 737 MAX, і заплатить $5,4 млн штрафу за несправні деталі.
Главу Boeing звільнили без премій і вихідної допомоги, але виплатять йому $62 млн.
Британська авіагрупа IAG (авіакомпанії British Airways, Iberia і Aer Lingus) ще в лютому збиралася підписати контракт на покупку 100 літаків Boeing 737 MAX.