Авіакосмічна компанія Boeing відчує додаткове навантаження протягом наступних кількох років через додаткові вимоги до літаків і скасування замовлень.
«Зараз ми оцінюємо потреби у зовнішньому фінансуванні 2020 року щонайменше вдвічі більше — до $30 млрд у порівнянні з нашими очікуваннями до коронавірусу», — сказав Джонатан Рут з Moody's Investors Service, передає Marketwatch.
Boeing уже профінансувала близько половини цієї потреби завдяки залученню термінового кредиту в розмірі $13,8 млрд у лютому.
Moody's також знизило рейтинг боргу Boeing до Baa2 з Baa1. Негативний прогноз за облігаціями Boeing відображає «невизначеність щодо тривалості та впливу пандемії COVID-19 на глобальну економічну активність і попит на літаки».

Рух котирувань акцій Boeing
Аналітики, опитані FactSet, оцінюють виручку Boeing у першому кварталі в розмірі $17,4 млрд, хоча консенсус-очікування продажів у середині січня досягали $22,6 млрд. Консенсус-прогноз на кінець квітня передбачає обсяг продажів протягом усього року в розмірі $73,4 млрд. У середині січня Уолл-стріт чекала, що обсяг продажів 2020 року досягне $110,3 млрд.
Аналітики очікують, що Boeing опублікує збиток за GAAP у розмірі $0,7 на акцію за перший квартал. У січні вони прогнозували прибуток за GAAP у розмірі $2,4 на акцію. Інвестори вимагають від Boeing невеликого прибутку 2020 року, який наразі складає $1,1 на акцію у порівнянні з оцінками в середині січня в $17,2 на акцію за рік.
Контекст. Boeing ще до епідемії зіткнулася з труднощами, пов'язаними з новою моделлю літаків 737 MAX, і заплатить $5,4 млн штрафу за несправні деталі.
Главу Boeing звільнили без премій і вихідної допомоги, але виплатять йому $62 млн.
Британська авіагрупа IAG (авіакомпанії British Airways, Iberia і Aer Lingus) ще в лютому збиралася підписати контракт на покупку 100 літаків Boeing 737 MAX.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також