Традиційні банки лідирують за довірою користувачів до зберігання фінансової інформації. Їм свої кошти готові довірити 62% користувачів, тоді як технологічним компаніям цю інформацію нададуть 57% працівників цих компаній.
Про це йдеться дослідженні розробника додатків Teamblind, який опитав понад 5 тис. користувачів.
Згідно з дослідженням, 44,45% користувачів готові довірити фінансову інформацію Apple. Показник довіри серед співробітників вищий — 91% працівників. Трохи менше користувачів довіряє Google — 34% серед усіх опитаних і 77,6% серед працівників компанії.

Третє місце зайняв Amazon. Онлайн-рітейлер викликає довіру у 17,4% користувачів і 46,7% у співробітників компанії.
Найменше довіри серед користувачів викликає Facebook і Uber. Обом компаніям фінансову інформацію довірять лише трохи більше 2% користувачів. Серед працівників соцмережі показник склав 21,78%, а сервісу замовлення таксі — 16,67%. В останнього найменший рівень довіри серед компаній через те, що він не просуває свою криптовалюту або платіжну систему.
Додатком Teamblind користуються співробітники найбільших компаній. Там вони можуть анонімно ділитися досвідом роботи, а також вести різні дискусії на теми, щодо поточного або колишнього місця роботи. Всього в сервісі лише близько 7 тис. співробітників Apple.
Контекст
- Екс-керівник напрямку технологічної трансформації JPMorgan Соня Ведрихович в інтерв'ю
заявила, що такі системи як Alipay або Google будуть використовувати для перекладу невеликих сум. Їм буде важко завоювати довіру у суспільства, адже вибираючи між технологічною компанією і банком, люди оберуть банк.
- Останнім часом на ринку фінансових послуг зростає конкуренція. Так, 13 листопада про запуск власної платіжної системи Facebook Pay оголосила соцмережа Марка Цукерберга.
- Як повідомляло видання The Wall Street Journal, слідом за соцмережею на ринок фінпослуг хоче вийти Google. Ця компанія збирається запропонувати користувачам сервісів можливість відкриття банківських рахунків.