Facebook Pixel

Головні теми світу моди: коронавірус, бодіпозитивна Бейонсе і 50-річна Джей Ло

Яна Панюшкіна
редакторка The Page Style

Редакторка The Page Style Яна Панюшкіна про те, що обговорюють у світі моди та краси

Фото: cottonbro / Pexels

Фото: cottonbro / Pexels

Головна тема — коронавірус з міста Ухань. Китай спорожнів, іноземних громадян евакуюють, місцевим радять зайвий раз не виходити на вулицю, більшість магазинів закрита, покупців немає. Виживають переважно продуктові крамниці. Торгівля могла б піти в інтернет, але й тут є свої нюанси: багато людей побоюються посилок, точніше, того, що можуть від цих посилок заразитися. Заспокійливі коментарі дали вже майже всі компанії, починаючи від «Укрпошти» і закінчуючи DHL, тільки це не допомагає. Хто б що не казав, а страх нікуди не йде. Особливо в Китаї.

За таких обставин нічого, крім їжі, купувати не хочеться. І це дуже погано для світу моди, оскільки Китай — один з найбільших ринків предметів розкоші. Через вірус власник LVMH Бернар Арно вже втратив перше місце у списку найбагатших людей світу.

Люксові компанії вирішили боротися з невідомим вірусом грошима. У китайський Фонд Червоного Хреста група LVMH пожертвувала $2,3 млн. Її основний суперник — група Kering — внесла $1,08 млн. Підключилися й косметичні компанії: L'Oreal перерахувала $720000, Estee Lauder і Shiseido — $290000 і $140000.

Мода жертвує стільки, бо найбільше постраждала. Через скорочення і зупинку рейсів з Китаю місцеві баєри й багаті клієнти не потрапляють на Лондонський та Міланський тижні моди. Найімовірніше пропустять головні модні події сезону навіть локальні команди світових марок: до Лондона і Мілана не приїдуть співробітники пресофісів з Китаю, Тайваню та Гонконгу.

У Шанхаї вже перенесли (і поки не знають, на яку дату) виставку Spinexpo, де щорічно представляють нові тканини. Вона мала відбутися наприкінці лютого. Також у лютому європейські марки розміщують в Китаї замовлення на пошиття осінніх колекцій. Готові вироби приходять у квітні, і зараз цей процес, схоже, буде порушено.

Китайські медики прогнозують, що поширення вірусу ось-ось сповільниться. Тільки їм ніхто не вірить. Економісти дають пів року — за цей час щось придумають, усе устаканиться, а люди знову почнуть купувати luxury.

Хоча журналісти вже знайшли вихід: WWD пройшлися по аптеках Лондона і помітили, що ціни на маски зросли у 30 разів: 3 фунти замість 10 пенсів. І тепер радять люксовим компаніям шити і продавати цей аксесуар під своїми модними марками. Це точно зметуть навіть з інтернет-магазинів.

Фото: Adidas

Фото: Adidas

І про хороше. Бейонсе відстояла бодіпозитив. Співачка створила колекцію Adidas x Ivy Park і сама ж її представила, показавши, що спортивні речі — це саме те для жінок з формами. Варто зазначити, що колекцію тут же було розпродано.

Дженіфер Лопес скасувала віковий дрес-код. Усе, що було потрібно, — виступити в шкіряному боді й прозорому комбінезоні від Versace на фіналі Суперкубка-2020. У соцмережах пропонують достроково вручити Джей Ло «Оскар» за те, як можна виглядати у 50 років. Жінки у захваті і хочуть одягатися, не озираючись на вік. І ринок обов'язково відреагує.

Подякувати 🎉
The Page Logo
У вас є цікава колонка для The Page?
Пишіть нам: [email protected]

Редакція не несе відповідальності за зміст матеріалу і може не поділяти точку зору його автора