Найкращий виступ сезону
![Фото: NBC San Diego](https://images.weserv.nl/?w=600&we=1&url=https%3A%2F%2Fnew-thepage.fra1.digitaloceanspaces.com%2Flive%2Fmedia%2F54662%2F1.jpg%3Fv%3D1580788868)
Фото: NBC San Diego
Фінальний матч за звання чемпіона Національної футбольної ліги США дивляться навіть ті, хто не захоплюється американським футболом. А все через традиційний Super Bowl halftime show, коли під час перерви на стадіоні виступають зірки.
Цього року фінал пройшов у Майамі. У подарунок місту, який приймав гостей, організували мініконцерт латиноамериканської музики. У 13-хвилинному шоу виступили Шакіра і Дженніфер Лопес. Також на сцену вийшли Bad Bunny, J Balvin і дочка Джей Ло – Емма. Прозвучало попурі з пісень She Wolf, Empire, Ojos Asi, Whenever Whenever I Like It, Chantaje, Hips don't Lie, Jenny from the Block, Abn't It Funny, Get Right, Waiting for Tonight, Booty, Mi Gente, On the Floor, let's Get Loud, Waka Waka.
![«Важливий не лише факт досягнення цілей, але й спосіб, в який це зроблено»: кейс «Імперіал Тобакко»](https://images.weserv.nl/?w=290&h=160&fit=cover&url=https%3A%2F%2Fimages.thepage.ua%2Fstorage%2F358625%2Fheader-img-3544.jpg%3Fv%3D1719216009)
![Фото: NBC San Diego](https://images.weserv.nl/?w=600&we=1&url=https%3A%2F%2Fnew-thepage.fra1.digitaloceanspaces.com%2Flive%2Fmedia%2F54663%2F4.jpg%3Fv%3D1580788871)
Фото: NBC San Diego
За інформацією Reuters, шоу коштувало $13 млн. Цю цифру назвав один із інсайдерів, але офіційно її не підтвердили — організатори тримають суму в таємниці. Спонсором шоу вже вісім років є PepsiCo. Цікаво, що зірки співають безкоштовно. Для них участь в Super Bowl halftime show— це насамперед можливість виступити перед величезною аудиторією. Згідно зі статистичними даними, кожен фінал дивляться в середньому 100 млн глядачів.