Чи потрібна нерухомість поколінню Z

оглядачка ринку нерухомості

Фото: Ryan McGuire/Pixabay

Зетери більше переймаються побудовою особистих кордонів, пошуком оптимального співвідношення робота/особисте життя, де останнє превалює, шукають себе, легко відмовляються від соціальних благ, якщо відчувають невідповідність внутрішній потребі.

Вони — унікальне покоління, заточене одночасно і на зовнішній вплив (безумовно, в обмеженій кількості питань), і на внутрішнє споживання.

Їхній вплив на ринок нерухомості України поки що практично невідчутний, та й у світі лише окремі країни можуть говорити, що зетери транслюють нові смисли в галузь. Водночас уже зараз намічаються перші тенденції. Нижче про деякі з них.

Поколінню Z не потрібна своя нерухомість. У всякому разі на цьому етапі й більшості представників цього класу. Вони вважають за краще брати речі в оренду, а не володіти ними. Флет-шерінг, колівінги набирають особливої популярності серед молоді.

З одного боку, спільна оренда допомагає істотно заощаджувати, залишаючи гроші на подорожі та розваги. Другий аспект — це міжособистісні відносини, нові поведінкові патерни та культура споживання, яка змінюється.

Покоління Z цінує екологічність, практичність і функціональність. Вони звертають особливу увагу і на матеріали, і на енергоефективні рішення, і на захист довкілля. Сортування сміття, екоферми в складі ЖК, безконтактний доступ — це те, що здатне привернути їхню увагу.

Житловий комплекс більше не асоціюється виключно з місцем проживання, а перетворюється на хаб, акселератор для зростання, розвитку, самовдосконалення. Тут же під боком має бути рекреаційна, дозвіллєва, розважальна інфраструктура.

У доступному для огляду майбутньому покоління Z впливатиме і на розмір нерухомості, і на формати, і на умови оренди/купівлі. Але до цього потрібно прийти.

А поки вся увага на міленіалів, які саме досягли життєвого циклу, на якому вже хочеться придбати власний будинок.

У вас є цікава колонка для The Page?
Пишіть нам: kolonka@thepage.ua

Читати на The Page

Редакція не несе відповідальності за зміст матеріалу і може не поділяти точку зору його автора