Зетери більше переймаються побудовою особистих кордонів, пошуком оптимального співвідношення робота/особисте життя, де останнє превалює, шукають себе, легко відмовляються від соціальних благ, якщо відчувають невідповідність внутрішній потребі.

Вони — унікальне покоління, заточене одночасно і на зовнішній вплив (безумовно, в обмеженій кількості питань), і на внутрішнє споживання.
Їхній вплив на ринок нерухомості України поки що практично невідчутний, та й у світі лише окремі країни можуть говорити, що зетери транслюють нові смисли в галузь. Водночас уже зараз намічаються перші тенденції. Нижче про деякі з них.
Поколінню Z не потрібна своя нерухомість. У всякому разі на цьому етапі й більшості представників цього класу. Вони вважають за краще брати речі в оренду, а не володіти ними. Флет-шерінг, колівінги набирають особливої популярності серед молоді.
З одного боку, спільна оренда допомагає істотно заощаджувати, залишаючи гроші на подорожі та розваги. Другий аспект — це міжособистісні відносини, нові поведінкові патерни та культура споживання, яка змінюється.
Покоління Z цінує екологічність, практичність і функціональність. Вони звертають особливу увагу і на матеріали, і на енергоефективні рішення, і на захист довкілля. Сортування сміття, екоферми в складі ЖК, безконтактний доступ — це те, що здатне привернути їхню увагу.
Житловий комплекс більше не асоціюється виключно з місцем проживання, а перетворюється на хаб, акселератор для зростання, розвитку, самовдосконалення. Тут же під боком має бути рекреаційна, дозвіллєва, розважальна інфраструктура.
У доступному для огляду майбутньому покоління Z впливатиме і на розмір нерухомості, і на формати, і на умови оренди/купівлі. Але до цього потрібно прийти.
А поки вся увага на міленіалів, які саме досягли життєвого циклу, на якому вже хочеться придбати власний будинок.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Редакція не несе відповідальності за зміст матеріалу і може не поділяти точку зору його автора
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!