Facebook Pixel

Підтримка України та суспільства: КСВ-проєкти Київстару під час війни

Ганна Захараш
директорка з корпоративних комунікацій Київстар

З початку повномасштабної війни ми оперативно реагували на потреби держави та суспільства, адаптуючи наявні ініціативи соціальної відповідальності Київстар. Ми бачимо свою роль не тільки у тому, аби фінансово допомагати країні, військовим і постраждалим українцям, але й у тому, щоб показувати приклад, залучати небайдужих абонентів до наших ініціатив.

З лютого 2022 року сума допомоги, наданої Київстаром, співробітниками й абонентами компанії для ЗСУ, суспільства, України досягла майже 1,1 мільярда гривень. Серед напрямків, які були профінансовані компанією – забезпечення гуманітарних потреб ЗСУ, допомога військовим, лікарням і постраждалим від війни цивільним особам у співпраці з фондами «Повернись живим», «Твоя опора», платформою dobro.ua, «Let’s help», «Карітас Україна», фінансування закупівель обладнання для кіберзахисту країни, інвестиції в розмінування територій і оснащення саперних груп, допомога дітям, що отримали опіки під час воєнних дій, а також надання абонентам безоплатних послуг зв’язку, оснащення інтернетом бомбосховищ і модульних будинків для переселенців тощо.

Підтримка країни та суспільства з боку Київстару

З лютого 2022 року Київстар реалізує низку благодійних ініціатив для підтримки країни, закликаючи абонентів долучатися до допомоги та донатити з мобільного рахунку, аби разом рухатися назустріч перемозі. Ключовою ініціативою Київстар у сфері соціальної відповідальності наразі є спільний проєкт із фондом «Повернись живим» задля розмінування країни – «Нам тут жити». Разом із платформою dobro.ua понад 4,5 роки систематично реалізуємо програму SMS-благодійності «Дитяча надія» для допомоги дітям з опіками, кардіо- й онкозахворюваннями.

Для залучення наших абонентів до благодійних ініціатив компанія створила низку безпечних сервісів для донатів через мобільний рахунок. Наприклад, спеціальні короткі номери для збирання коштів через SMS, що спрямовують абонентів до перевірених українських і міжнародних фондів. Середня вартість таких повідомлень лише 10–20 гривень, що разом становлять уже мільйони реальної допомоги країні. Також влітку команда Київстар розробила унікальну Суперсилу «Допомога ЗСУ» у тарифах передоплати. Підключивши її, наші абоненти регулярно передаватимуть до 50 гривень вартості пакета послуг на рахунок фонду «Повернись живим». Завдяки цьому клієнти Київстар системно підтримують українських захисників і саперів, просто користуючись мобільним зв’язком.

QuoteОкремо хочу сказати про інвестиції компанії на відновлення цифрової інфраструктури країни. Київстар перерахував 300 млн грн. на ініціативи, визначені президентом у межах фандрейзингової платформи United24. У числі ініціатив – проєкти, що спрямовані на обороноздатність країни, як-от посилення кіберзахисту та зміцнення цифрової інфраструктури.

Також, на нещодавній Міжнародній конференції з відновлення України (Ukraine Recovery Conference) у Лондоні компанія оголосила про інвестиції у 600 мільйонів USD у відновлення та розбудову телеком-мережі. Ця інвестиція впродовж наступних 3 років дасть можливість Київстар відновити зв’язок на територіях, що будуть звільнені, будувати нові об’єкти мережі, збільшувати територію охоплення 4G-зв’язку в заміській зоні та на автошляхах, розвивати нові цифрові продукти та сервіси для України і місцевих громад.

Підтримка співробітників Київстару

Від початку повномасштабної війни Київстар акцентує на підтримці колективу та створенні умов для безпечної й ефективної роботи.

QuoteТорік ми зосередилися на питаннях безпеки, комунікацій, психоемоційної та матеріальної підтримки співробітників.

У комунікаційній політиці ми дотримуємося відкритості та щирості. Внутрішні комунікації – це окремий процес, який є особливо актуальним у разі гібридного формату роботи. Наше завдання – забезпечити ефективний обмін інформацією між усіма співробітниками, оперативно інформувати про зміни і важливі управлінські рішення та об'єднувати всіх співробітників у єдиному інформаційному полі. Комунікації централізовано проводяться на платформі Workplace. Це місце для обміну новинами, обговорення поточних питань, створення нових ідей, подолання труднощів тощо.

У 2022 році департамент HR організував 19 вебінарів і 30 груп психоемоційної підтримки з кваліфікованими фахівцями для співробітників та їхніх сімей. Корпоративні психологи провели індивідуальні психологічні консультації для більше ніж 650 співробітників. Цього року програма психологічної підтримки розширилася – індивідуальні сеанси психологи проводять не тільки зі співробітниками, але й з їхніми рідними, зокрема з дітьми. Також для співробітників та їхніх рідних пропонують мотиваційні програми.

Крім того, потужних обертів набрало волонтерство. Лише в межах корпоративних програм на підтримку армії, постраждалих від війни українців і вразливих категорій людей співробітники вже зібрали 1,8 мільйона гривень. Це абсолютні рекорди залученості наших корпоративних волонтерів до благодійних ініціатив.

Київстарівці активні також і у власних волонтерських ініціативах також через групу на Workplace «Допомогти просто». Я хочу подякувати кожній і кожному за активну участь та підтримку мережі, бізнесу та благодійних ініціатив.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉
The Page Logo
У вас є цікава колонка для The Page?
Пишіть нам: [email protected]

Редакція не несе відповідальності за зміст матеріалу і може не поділяти точку зору його автора