Facebook Pixel
Русский военный корабль, иди нах*й.
Пожертвувати на армію
×

Шок, стрес та біль: як змінився ринок секс-товарів під час війни

Як змінився ринок секс-товарів

Як змінився ринок секс-товарів

Наталія Ваховська, засновниця платформи LoveBox, написала для The Page про те, як війна вплинула на ринок секс-товарів, і які з них наразі цікавлять українців.

22-23 лютого ми відправляли останні замовлення зимового високого сезону — це були привітання до Святого Валентина із запізненням та рідкі привітання чоловіків із «святом», яке навіть не хочеться вимовляти. І потім всі ці замовлення ще місяць блукали Україною, як і всі ми.

У березні ринок впав на 90% — шок, стрес та біль, звісно, не працює на користь лібідо. Поодинокі випадки замовлень викликали у мене радість за людей, у яких є моральні сили на секс. Гравці ринку теж перебували у стані розпачу — більшість займалася релокацією персоналу, деякі перевозили склади в інші міста та відпрацьовували нові процеси доставки товару із-за кордону. І звичайно, всі донатили.

Повернулась індустрія до більш-менш щоденних замовлень тільки в травні. Звичайно, деякі гравці пішли з ринку назавжди, хтось перебуває в стані перебудови, а ті, хто мав налагоджені процеси, зростили свою долю. Ми були вимушені зачинити шоурум — сьогодні українці намагаються не робити зайвих кроків заради безпеки. До того ж, зараз розуміємо, що це було правильне рішення, бо на трафік невеликих ТРЦ відключення світла вплинуло драматично.

Які секс-товари замовляють українці

Що стосується середнього чеку, звичайно, він значно впав. І якщо під час епідемії COVID впевненно виросла категорія люксових брендів, то сьогодні покупці здебільшого обирають першу ціну (так в рітейлі називають найнижчу цінову пропозицію).

Значно впала категорія лубрикантів, яка в довоєнні часи була першою за популярністю. Сьогодні майже не замовляють й парні секс-іграшки, а навпаки — обирають стимулюючі іграшки для себе, на час тимчасової розлуки з партнерами. Це сталося, звісно, через виїзд значної кількості жінок, які були статистично великою частиною аудиторії.

Окрім того, що сьогодні зовсім інші пріоритети, ще й значно виросли ціни.

В середньому вони виросли на 50-70%, бо всі товари постачаються з Європи або Китаю і мають прив’язку до цін в доларі чи євро.

Сьогодні ми вже спостерігаємо зростання попиту на новорічні еротичні подарунки. Як ніколи люди прагнуть бути на новорічні свята разом, дарувати тепло та спокій, емоційно та фізично відчувати один одного.

Подякувати 🎉
Коментарі
Всі новини